Onko homomiehille jotenkin yleinen ajattelutapa, että naisia käytetään heterosuhteessa hyväksi?
Tarkoitan, että nämä eivät ymmärrä naisen seksin tarvetta ollenkaan?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Totuus on, että heteromies on naista alistava sika, ja heteronainen on epälooginen lehmä.
Eli loogista olisi, että nainen sekstaisi ainoastaan muita naisia?
Ap
Kun tuntuu, ettei niille mene perille, ettei naisten ainoa tavoite miehen suhteen ole parisuhde tai perhe. Usein tuo ei ole naisen tavoite lainkaan.
Ap
Terapeutti-jankkaaja. Sulla on pakkomielle, olethan huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-jankkaaja. Sulla on pakkomielle, olethan huomannut?
Keskustelun aihe ei poistu sillä, että keskustelu poistetaan. Et ole huomannut?
Ap
Mieielestäni moni asia elämässä selviää ennemminkin kysymällä, kuin olettamalla ilman, että itsellä on aihepiiristä (suuntautumisen takia) minkäänlaista kokemusta.
Ap
En minä ainakaan tuollaisia mieti.
T. Homppu
Mistä sä olet tuollaista päähäsi saanut?
Lesboille ainakin on, ja ovat oikeassa.
No mutta niinhän naisia käytetäänkin hyväksi. Ei tarvi olla miehimys älytäkseen tämän.
Vierailija kirjoitti:
No mutta niinhän naisia käytetäänkin hyväksi. Ei tarvi olla miehimys älytäkseen tämän.
Joo, mutta kaikki miehen naisen väliset suhteet, jotka eivät tähtää parisuhteen muodostamiseen, eivät ile naisen hyväksikäyttöä. Itse olen ainakin ottanut suhteita siksi, että haluan seksiä niiden miesten kanssa. En Ile halunnut heistä mitään muuta.
Tämä tuntuu olevan hankala asua käsittää joillekin,
Ap
Itselle tulee jatkuvasti mielitekoja tuon haluaisin koeajaa ja tuon ja tuon..
En kuitenkaan voisi kuvitellakaan haluavani mitään parisuhdetta niiden miesten kanssa - parisuhteita varten on sitten toisen tyyppiset miehet.
Ap
Voi tulla yllätyksenä, mutta en juurikaan ajattele naisia :)
Ellei ne ole kiinni vetävännäköisessä miehessä. Silloinkin hahmotan hyväksikäyttösuhteen toisin päin.
Sitä btm-poitsua ei tietenkään käytetä mitenkään hyväksi...
Vierailija kirjoitti:
Itselle tulee jatkuvasti mielitekoja tuon haluaisin koeajaa ja tuon ja tuon..
En kuitenkaan voisi kuvitellakaan haluavani mitään parisuhdetta niiden miesten kanssa - parisuhteita varten on sitten toisen tyyppiset miehet.Ap
Kaltaisillesi pitäisi saada jokin tunnus varoitukseksi. Otsaan ehkä neonvärinen fallossymboli? Että fiksummat miehet osaavat varoa.
Onko sinulle siis useampikin homo näin sanonut?
Ehkä tuo on vähän samanlainen meemi, kun että miehet sanovat kaverimiesten haluavan pillua. Mutta he itse eivät halua pillua, vaan ovat vaan kavereita. Toinen mies on heille aina demoni
Mutta kyllähän tuo sinunkin käytöksesi on hieman epänaisellista ja voi johtua siitä, että aivosi ovat täynnä spermaa. Näin pitkän linjan sinkkunaisena en todellakaan katsele miehiä minkään grinder-lasien läpi vaan lähinnä että "tuokin on varmaan seksiaddikti eikä kykene monogamiseen avioliittoon jossa kunnioitetaan naisen seksuaalisuutta"
Kokeile joskus itse vuoden selibaattia ja kieltäydy ottamasta miesjätöksiä sisääsi ja katso miten se muuttaa sinua ja ajatteluasi
Onko tuossa taustalla jokin vain toinen mies voi oikeasti tyydyttää miehen tarpeet, vai mistä kysymys?
Ap