Kivoimmat ja rakkaimmat tuntemani ihmiset on kaikki naisia/tyttöjä
Mummo, äiti, sisko, oma muija, 2 tytärtä, lapsenlapsi.
On minulla miehiäkin elämässä, mutta ei ne rakkaita ole eikä niin läheisiäkään. Edesmennyt on isä ja pappa, ne oli ihan ok, toista pappaa en edes nähnyt. Työkavereistakin mukavimnat naisia.
Viihdyn paremmin naisten kanssa, olen tajunnut sen nyt viiskymppisenä. Olen ihan tavallinen juntti mies, en mikään sami sykkö.
Olenko harvinaisuus?
M52
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla sitten ole poikia jälkikasvussa, vai onko niin, että he eivät ole sinulle yhtä rakkaita? Toivottavasti kyse on vain siitä ettei poikia ole perheeessäsi, muuten kuulostaa aika pahalta.
Minusta kuulostat muuten ihan normaalilta heteromieheltä. Minä viihdyn paremmin miesvaltaisissa työyhteisöissä. Eivät ole yleensä yhtä toksisia kuin naisalat ja -porukat.
N40++
Ei ole poikia minulla, totta kai poikaakin rakastaisin. Saa nähdä tuleeko vielä pientä poikaa lapsille, olisihan se kiva. Lapsenlapseni pieni tytöntyllerö on monessa minun mukana, mutta aikaa riittää useammallekin piltille jos niitä on tullakseen.
M52
Eikö sinulla sitten ole poikia jälkikasvussa, vai onko niin, että he eivät ole sinulle yhtä rakkaita? Toivottavasti kyse on vain siitä ettei poikia ole perheeessäsi, muuten kuulostaa aika pahalta.
Minusta kuulostat muuten ihan normaalilta heteromieheltä. Minä viihdyn paremmin miesvaltaisissa työyhteisöissä. Eivät ole yleensä yhtä toksisia kuin naisalat ja -porukat.
N40++