Kumman MOKA töissä?
Olen ollut töissä jossa käytetään normaalien työvuorolistojen lisäksi mukautettuja listoja. Tein työtä jossa vuorot tuli alusta asti puhelimeen ja yhtäkkiä loppui kuin seinään ja olisikin pitänyt tajuta tarkistaa ne mukautetut listat työpaikalta. No myöhästyin yhdestä työvuorosta 1.5h kun ei tällaisesta ollut minua infottu. En tajunnut että asia oli tosiaan niin kuin vasta nyt sopparin loputtua, koska tuon takia ei tullut suosituksia.
Ap
Kommentit (6)
Jos on tiedossa et käytössä mukautettu lista, niin pitäisihän sitä tajuta seurata.
Mutta käytäntönähän tuo on typerä, ettei tule muutoksestakin infoa.
Kuulostaa todella sekavalta systeemiltä. Onneksi en ole tuollaiseen järjestelyyn törmännyt.
Siis normaalisti sähköisenä suunnitellut vuorot, mutta en koskaan saanut tunnuksia. Sitten tulivat suoraan mukautetut vuorot omaan puhelimeen. Niitä muokattiin asiakasvarausten mukaan. Mutta siis yhtäkkiä lyötiinkin ekaa kertaa paperisena vuorot käteen ja minun olisi pitänyt tajuta erikseen työpaikalta käydä tsekkaamassa ne mukautetut vuorot. Joten heti ekassa mukautetussa töppäsin ja olin myöhässä koska olin tulossa vuoroon suunnitellun vuoron mukaan. Luulin siis että jos vuoroihin tulee muutosta, niin niistä tulee minulle suoraan ilmoitus.
Ap
Sinun moka. Täysin.
Huolehdi. Etkö muka tiennyt uusissa listoissa milloin vuorosi alkaa. Ota selvää.
Olin tulossa suunniteltuun vuoroon, en mukautettuun. Eikä ollut tullu mitään ilmoitusta että tästä eteenpäin pitää itse käydä vuorot jostain tarkistamassa. Enkä ikinä myöhästele tai sählää työvuorojen kanssa.
En siis tajunnut että työvuorot olivat tulleet puhelimeen siihen asti kunnes tuli tuo myöhästyminen vuorosto, joka ei mennytkään suunnitellun mukaan.
Ap