Taidan olla huono äiti...
Join kuoharia lapsen nähden. En ees tullu hiprakkaan eikä lapsi vaikuta mitenkään ihmettelevän et oisin normaalia erilaisempi, mutta tää oli nyt niin mun periaatteita vastaan. Jälleen yksi asken poispäin täydellisen äidin perikuvasta. Mä oon niin pettyny itteeni. Tulee sitten vähän pitempiaikainen moraalinen krapula tästäkin taas. :( Kaveri väitti, että mä ylireagoin, ettei täs nyt oo mitään tapahtunu. Mutta mun mielestä mä olen pahasti epäonnistunut. Saa kommentoida...
Kommentit (4)
Kun kukaan ei loputtomasti pysty venymään äärettömiin, voi tulla totaalinen naks, katkeaminen, romahdus. Hellitä, vaikka väkisin. Opettele olemaan armollisempi itsellesi. Älä suorista ja oikaise joka kulmaa. Hulluttele. Iloittele.
Meillä juodaan aina juhlapivinä pullo kuoharia ja lapset pommaccia ja ketään ei ahdista. Lapsille on selitetty, että muutama lasi alkoholia ei ole pahasta. Tietysti jos lasta ahdistaa niin en voisi lapsen nähden, meillä se ei ole ollut ongelma.
Lähdettiinkin sitten pois, kun alkoi jotkut akateemisen vapun viettäjät olla jo aika vauhdissa. Lapsella oli kyllä hauskaa kun sai siellä huomiota kaikilta ja sai potkia poikien kanssa palloa... Mutta silti musta tuntuu, että se ei ole lapsen paikka. Mä halusin käydä siellä, kun joka ikinen päivä istun yksin lapsen kanssa kotona. Nyt kerrankin lähdin. Mutta eipä auta.
Joo toi älytön suorittaminen ja täydellisyyteen pyrkiminen on kyllä aika huono piirre mussa. Ja samaa malliahan mä tietty lapsellenikin siirrän... Mä oon huomannu täs lähiaikoina, että en osaa ollenkaan tarkastella objektiiviesti itseäni ja tekemisisäni. Mulla on vaan niin paska olo itsestäni.
ap
Ja mä niin haluan olla vaan täydellinen äiti. Siis niin täydellinen kun voi olla.
Lapsella oli kyllä hauskaa, mulle tää moraalinen krapula iski kun huomasin et nyt alkaa viini tuntua. En tiedä, pystynkö olemaan lapselle se tuttu ja turvallinen aikuinen, jos olen erilainen kun yleensä... (Ja tässä tapauksessa vielä ainoa aikuinen.) Että kaksi lasia kuohuviiniä sai nyt sit mun äitiyden pilalle tänään.