Lottovoitto ei muuttaisi elämääni?
Työskentelen puolipäiväisesti pienipalkkaisessa töissä, havahduin asiaan, että lottovoitto ei juurikaan muuttaisi elämääni.
En olen kiinnostunut matkustelusta, en pidä lentokoneista, enkä kuumista paikoissa ja olen jo ihan tarpeeksi monta matkaa tehnyt ja jos jossain käyn, en siihen lottovoittoa tarvitse.
Autoista ja veneistä ja muista en välitä lainkaan, minulle riittäät tuo vanha Toyota ja jos se hajoo, on mulla varaa korjauttaa se nytkin.
En keksi mitään hienoa ja kallista mistä tykkäisin, en pidä liian hienoista ravintoloista, en tykkää pitää kelloa, en tykkää pelata golffia, jne.
Työt kyllä lopettaisin, se olisi suurin muutos, mutta kun minulla on jo nyt puolipäiväisen työn takia aikaa harrastaa tarpeeksi, niin ei sekään muuttuisi ja tuohon harrastukseen olen jo hankkinut kaikki tarvittavat välineet, joten sellaisiakaan en tarvitse.
Asuntoani etsin pitkään ja ostin sen verran mieluisan, että en tästä lähtisi mihinkään ja kun tämäkin on jo maksettu, niin eipä ole lainojakaan.
Vaatteita ja muita tavaroita on sen verran, että ennemmin lähden kirpputorille niitä myymään, kuin hankkimaan lisää.
Enkä minä tuota vaimoakaan lähtisi vaihtamaan (senhän moni heti päivittää).
Aikasemmin kyllä lottosin, enää en, onkohan muita joilla on tällainen tilanne, että lottoat tai et, niin elämä ei juuri muuttuisikaan?