Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa minulle ruokia minkä avulla pystyn laihtumaan, eikä olisi aina nälkä

Vierailija
12.02.2026 |

Olen syönyt tänään ruisleipää kananmunilla, papupyöryköitä ja keitettyä kaalta, kaurapuuroa kananmunilla ja avokaadolla, ja paistettua kanaa sellaisenaan. Vettäkin olen juonut. Ja edelleen on helvetinmoinen nälkä, vaikka kaloreita olen jo nyt syönyt yli 2000. Mitä minun pitäisi syödä ettei olisi nälkä? Vai olenko vaan ihan toivoton tapaus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up mitä teen väärin?

Vierailija
2/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit nostavat verensokerin nopeasti ylös, mutta se myös laskee nopeasti alas, jolloin tulee hirmuinen nälkä. Hiilihydraatteja kannattaa vähentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvat lihottaa, syö enemmän hitaita hiilareita, jätä liha ja eläintuotteet pois.

Vierailija
4/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vihanneksia. Pitääkö tätä itsestäänselvyyttä kysellä, kun se kerrotaan jo peruskoulussa. 

Vierailija
5/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha-kasvispata. Ei kaipaa perunaa, riisiä eikä leipää. Ison annoksen kalorit n 300-350kcal

Just vetäisin kasviscurrya, kasviksia n 500g, hyvää rasvaa oliiviöljystä ja kermaisuutta kookosmaidosta. Hyvin pärjään n klo 18 saakka tällä

Vierailija
6/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaa ja kurkkua

Vierailija
7/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulos lenkille. Pois nysväämästä siitä jääkaapin vierestä!

Vierailija
8/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuoreita kasviksia: Lehtikaali, porkkana, pinaatti, tomaatti, parsakaali (kyllä, raakana)
Lisää hyvää proteiinia: Kananmunista keltuaiset pois, vain valkuaisia. Kanaa hyvin pienessä määrässä oliiviöljyä, rasvat pois paitsi avocado

Vierailija
9/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme jos noin paljon ehtinyt tänään jo syödä. Suolistolle pitäisi jättää oma aikansa purkaa edellispäivän kuorma. Se uupuu tuohon tahtiin eikä jaksa käsitellä sitten enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi