Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mun maha vauva ei oo liikkunu tänään paljoa ollenkaan?

Vierailija
30.04.2007 |

mistä voi johtua.. liikkunut kyllä on että hengissä pitäs olla mutta miksi näin hiljainen? normaalia

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua asennosta, eli että liikkeet eivät tunnu samalla lailla kuin ennen. Tai itse olet ollut niin paljon liikenteessä ja liikkeessä, että et ole huomannut potkuja.

Menepä makuulle ja laske, tuleeko tarpeellinen määrä liikkeitä. Jos ei tule, käy tarkistuksessa ihan oman mielenrauhasi vuoksi.

Vierailija
2/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ihan normaalia, ettei joka päivä liiku niin vauhdilla. Ethän itsekään jaksa joka päivä painaa samalla sykkeellä menemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saattaa olla hiljaisempi välillä. En tiedä liekö nukkuu vai mitä hommailee.

Mulla nyt 38 vko menossa ja liikkuu kyllä, mutta paljon hiljentynyt aktiiviaikoihin verrattuna, alkaa kai tila käydä ahtaaksi. Pääasia, että liikkuu kuiten vähän.

Vierailija
4/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli jo yöllä ihme hiljainen. ei tarvinut nousta pissallekkaan kun 2 kertaa kun vauva ei myllännyt. ja koko päivän olen miettinyt miksi liikkuu niin vähän.

-ap-

Vierailija
5/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä aina niin kyseltiin raskaus aikana. koskaan en tajunnut kysyä että mistä se voi olla merkki jos ei liiku tarpeeksi.

Vierailija
6/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. napanuora kiertynyt kaulan ympärille. Jos liikkuvut koko raskausajan vähän , ja liikkeet ponnettomia, voi olla merkki sairaudesta. Esim. sydänvika. Nämä siis koska kysyit mikä voi olla vialla. Ei tarkoita sitä, etttä sinun vauvallasi olisi jotakin vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi