Tietääkö Sanoma Oy mitä täällä tapahtuu ja miten se vaikuttaa heidän imagoonsa?
Kommentit (14)
Asialliset keskustelut häviävät, mutta aloitukset joissa ei ole mitään järkeä jäävät.
Mainostajiakin voisi kiinnostaa, minkälaisen kuran joukossa ne mainokset pyörivät.
Vierailija kirjoitti:
Mainostajiakin voisi kiinnostaa, minkälaisen kuran joukossa ne mainokset pyörivät.
Mainostaja varmaan ei tiedä tosiaan missä mainostaa.
Hahaha! Ei paljon poikkea tasoltaan enää Hesarikaan tästä eli sillä tavalla heidän ei tarvitse olla enää mistään imagosta huolissaan. Ei kai sitä enää kukaan täysjärkinen luekaan kuin korkeintaan uteliaisuudesta. Täysin järjetön paikka on kyllä tämä, siitä olen kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha! Ei paljon poikkea tasoltaan enää Hesarikaan tästä eli sillä tavalla heidän ei tarvitse olla enää mistään imagosta huolissaan. Ei kai sitä enää kukaan täysjärkinen luekaan kuin korkeintaan uteliaisuudesta. Täysin järjetön paikka on kyllä tämä, siitä olen kanssasi samaa mieltä.
Voitko kertoo sinne naapuriis Ano Turtiaiselle et maksaa velat?
T: Suomi ja sen kansalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoo sinne naapuriis Ano Turtiaiselle et maksaa velat?
T: Suomi ja sen kansalaiset
Olen helsinkiläinen enkä ole missään tekemisissä Turtiaisen tai muiden vähälahjaisten kanssa. Hesaria en arvosta siksi, että entisestä päivälehdestä on tullut klikkiotsikkoroskalehti.
joo voisi ottaa screenshotteja palstan petzinalle avauksista ja mainostajien mainoksista ja laittaa ne mainostajien palautelaatikkoihin, saataisiin sitten palstan persloiset kuriin
En ainakaan itse mainostaisi täällä mitään.
jokaisen Suomen päämedian keskustelupaikkat ovat järjettömiä, muissa medioissa vain ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskustella täysin annetuista agendoista ja annetusta propagandasta... totalitaristinen Suomi 2020-2026
Luultavasti tietävät mutta eivät välitä Kyllä tosiaan ihmetyttää miten tälläinen valvomaton palsta edes saa olla ? Olen noita törkeimpiä avauksia laittanut palautelomakkeella "ylläpidolle" ja 4 vuoden aikana ei yhtäkään vastausta eli tuokin vain lumetta ja niitä kukaan edes lue Näin ollen ylläpito rikkoo törkeästi velvollisuuksiaan ja kyllä tekisi mieli tehdä rikosilmoitus tästä toiminnasta No tosin hyödytön sekin ..
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tietävät mutta eivät välitä Kyllä tosiaan ihmetyttää miten tälläinen valvomaton palsta edes saa olla ? Olen noita törkeimpiä avauksia laittanut palautelomakkeella "ylläpidolle" ja 4 vuoden aikana ei yhtäkään vastausta eli tuokin vain lumetta ja niitä kukaan edes lue Näin ollen ylläpito rikkoo törkeästi velvollisuuksiaan ja kyllä tekisi mieli tehdä rikosilmoitus tästä toiminnasta No tosin hyödytön sekin ..
Valvomaton palsta on sananvapauden kannalta hyvä, mutta käytännössä ihmiset itse tuhoavat sen.
Valvonta olisi täälläkin hyvä. Ihmisvalvonta nimenomaan. Se voisi jopa kannattaa rahallisesti. Vaikka palkkakulut tulisivat lisää, niin silti mainostajat kiinnostuisivat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvomaton palsta on sananvapauden kannalta hyvä, mutta käytännössä ihmiset itse tuhoavat sen.
Valvonta olisi täälläkin hyvä. Ihmisvalvonta nimenomaan. Se voisi jopa kannattaa rahallisesti. Vaikka palkkakulut tulisivat lisää, niin silti mainostajat kiinnostuisivat varmasti.
Voisi em tehdä niinkuin muilla alustoilla Valvojat tai moderaattorit näkyville kun ovat läsnä ja tosiaan muutama tänne töihin . No olihan täällä jokin aika ihan oikean ylläpitäjän kysely palstasta , siinäkin tuli vaikka mitä järjetöntä kommenttia Nähtävästi tälle vanhalle alustalle eivät saaneet aikaan muutakuin pieruketjun lukitsemisen ja paremman Ai tekstigeneraattorin joka reagoi ilmiantoihin nopeammin
En usko.