Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-luku ja homoseksuaalisuus on sama kuin 2020-luku ja pieruseksi

Vierailija
10.02.2026 |

Miksi vihaatte ja haukutte sairaaksi

Pieruseksi on normaalia

Rehellisesti sanottuna en oikeastaan usko, että yhtä tiettyä hetkeä olisi ollut, milloin koukutuin piereskeleviin naisiin. Naisen pierujen vetovoima syntyy pääasiassa yhteiskunnallisten normien ristiriidasta. Naisten odotetaan olevan kauniita, hauraita, siistejä pikkuperhosia.

Kun nainen päästää pierun, se heittää nuo odotukset ikkunasta ulos. Siihen liittyy myös se luottamus, joka ilmenee siinä, että näyttää sen osan itsestään, jota on opetettu piilottamaan.

Lisäksi pieremisessä on selvä valta-asema toista henkilöä kohtaan. Ja sitten on tämä uskomaton itsevarmuus, joka liittyy piereskelemiseen kaiken maailman huolista välittämättä. Kaikki nämä tekijät yhdistyvät herättämään kiinnostukseni pieruihin, mutta ne myös värittävät muita seksuaalisia mieltymyksiäni ja kiinnostuksenkohteitani luottamuksessa ja epäperinteisessä naisellisuudessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin koen naisen piereskelyn kiihottavaksi, kaikki muu on vain lisäominaisuuksia. Pierut kasvoille, piereminen kun penikseni on sisällä heidän takapuolessaan tai vain persposken nostaminen istuenpierren - itse teko on tärkein ja kaikki muu siihen liittyvä riippuu mielialasta ja henkilökohtaisista mieltymyksistä.

Vierailija
2/3 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on ne samat tyypit ketkä nyt haukkuu sairaiksibja vihaa, kun ne ketkä 70 luvulla tekivät sitä homoille. Uskon, että suurinta osaa ei kiinnosta yhtään mitä muut puuhaa makkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi