Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla ollut ongelmia K-sovelluksen kanssa?

Vierailija
10.02.2026 |

Ei ole mulla toiminut viikonloppuna eikä nyt alkuviikosta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Kaikkea pashaa täällä jauhetetaan aamusta iltaan, mutta heti kun kysyy jotain oikeesti asiaa niin alapeukut heiluu. 

Edellisessä puhelimessa kun painoin käynnistys nappia niin tuli mahdollusuus sulkea/käynnistää puhelin uudestaan, tässä ei tule. Joten alapeukuttuja.....voisitko kertoa miten tämä puheilin sulkeutuu. Kun kerta vaivauduit tähän ketjuun tulemaankin.

Täytyy olla aika onneton tapaus, jos ei osaa omaa puhelintaan käyttää.

Jos joku kysyis multa että miten mun iPhone sammutetaan, en osaisi vastata. Kokeilemalla se selviää.

Joskus 14 vuotiaana osasin kyllä puhelimen kaikki toiminnot ulkoa ja vaikka silmät kiinni osasin selata valikot ja toiminnat läpi. Tuolloin oli Nokian 3110. Aikuisiällä on ollut muita mielenkiinnon kohteita kuin puhelimen nappuloiden ulkoa opettelu...

Vierailija
22/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Kaikkea pashaa täällä jauhetetaan aamusta iltaan, mutta heti kun kysyy jotain oikeesti asiaa niin alapeukut heiluu. 

Edellisessä puhelimessa kun painoin käynnistys nappia niin tuli mahdollusuus sulkea/käynnistää puhelin uudestaan, tässä ei tule. Joten alapeukuttuja.....voisitko kertoa miten tämä puheilin sulkeutuu. Kun kerta vaivauduit tähän ketjuun tulemaankin.

Juu, kiitos tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, näköjään kukaan täällä olevista "experteistä" ei tiedä ainakaan Samsung A56 puhelimesta yhtään mitään. Hieno juttu.

Avaa se puhelin, ja vetäse se pikanäppäinvalikko alas ja sieltä pitäs löytyy virtakuvake namiska, napautat sitä sormella ja valkkaat uudelleen käynnistyksen. Ne on jotain tehny sille virtanapille päivityksessä. Kattele valikoista pystyykö sitä geminipakotusta poistamaan. Itellä näköjään sama homma.

Vierailija
24/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on normaalisti toiminut. Tarkista ettei sinulla ole päivityksiä lataamatta ja perus puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa tepsiä.

Miten Samsung A56 käynnistetään uudelleen? Päivitykset on tehty pari päivää sitten.

Paina ja pidä pohjassa sivupainiketta (virtapainike) ja äänenvoimakkuuden vähennyspainiketta samanaikaisesti.

Kun virta-valikko tulee näkyviin, napauta Käynnistä uudelleen (Restart).

Vahvista napauttamalla uudelleen. 

Hei kiitos tästä:) sain puhelimen sammutettua ja K-sovellus toimii. Siis ihan oikeesti.... kiitos. Tuli hyvä mieli. Mukavaa viikon jatkoa sinulle.

Vierailija
25/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joskus sinulle voi tulla sama tilanne jonkun muun asian kanssa. Joka päivä tapaat ihmisen joka tietää jostain asiasta enemmän kun sinä itse.  Ylimielisyys ei kannata. Kokemusta on. T. Ap. Kiitos kaikille tämän asian kanssa auttaneille, kyllä täältä löytyy näköjään hyvääkin😊

Vierailija
26/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rinnakkais-plussakortti mieheni korttiin. Senkö takia en onnistu mitenkään löytämään linkkiä jolla saisin i-Phoneeni sellaisen äpin kuin esim Tokmanni, S- mobiili ym

Kaipa joku viisas osaa neuvoa?

Vierailija
27/27 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rinnakkais-plussakortti mieheni korttiin. Senkö takia en onnistu mitenkään löytämään linkkiä jolla saisin i-Phoneeni sellaisen äpin kuin esim Tokmanni, S- mobiili ym

Kaipa joku viisas osaa neuvoa?

Mulla oli kyllä rinnakkaiskortti ja sain googleblaysta ladattua omat Tokmanniin. S-mobiilia en edes ole ladannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi