Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Titi-Nallen talo Ikaalisissa, oletteko käyneet?

Vierailija
30.04.2007 |

Kannattaako mennä 4-vuotiaan kanssa, onko hintansa väärti?

Nettisivujen perusteella siellä ei ole mitään kovin ihmeellistä. Varmasti ihan ok paikka jos ei muita, mutta jos paljon väkeä, niin pystyykö siellä tekemään mitään. Esim. niitä rytmijuttuja tms. Tai voiko hiljaisessa huoneessa olla oikeasti hiljaista jos siellä ramppaa koko ajan väkeä.

Ei olla muuten menossa Ikaalisiiin, joten kauempaa tultaisiin. Mutta kannattaako?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin odottanut mitään kovin kummoista. Meidän lapsi oli 2 v. ja tykkäsi aivan hirveän paljon, mutta luultavasti juuri pari vuotta vanhempana olisi saanut vielä enemmän irti talosta.

Siellä oli kaikenlaisia leikkejä ja pelejä, piilopaikkoja, askartelupaikkoja ja aina tasatunnein jotain ohjelmaa niiden nallejen kanssa. Meidän muksu ei ole juuri katsonut titi-nallevideoita, joten hänelle meni laululeikit vähän ohi, mutta ne jotka osasivat leikit ja laulut, tykkäsivät vielä enemmän.

Aikuiselle siellä ei nyt niin paljon ole, mutta lasten riemu riitti minulle.

Ikaalisten kylpylä oli sen sijaan minusta aika rämppäinen (ei itse kylpyläosasto, mutta muuten) ja laatuun nähden ylikallis. Sinne en suosittele menemään.

Vierailija
2/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallet avustajineen järjestää siellä yhteisiä tanssituokioita ja laulutuokioita, usein kesällä on Riitta itsekin niissä mukana. Nyt lapset jo sen verran isoja, että tänä kesänä jää ekaa kertaa varmaan väliin. Tuosta kylpylästä olen samaa mieltä kuin tuo 2, ne huoneet on tosi karseet :-/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainenkin viihtyi nikkariverstaassa, pienemmistä puhumattakaan.