Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana 70 luku

Vierailija
09.02.2026 |

Olen syntynyt 1960.. ja 70 luku oli mielestäni parasta aikaa.. muistan ne parhaat karkit.. kaikki ne kaverit.. töihin menon 1975.. moottoripyöräni 1976.. ensimmäiset tyttöystäväni.. yms.. mikä on mielestäsi paras vuosikymmen.. ja miksi.. ??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitää parhaana vuosikymmenenä sitä, jolloin on ollut suurin piirtein 10-25-vuotias.

Vierailija
2/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen vuosikymmeneen on mahtunut hyviä ja huonoja aikoja, jos tarkkaan ajattelee. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että jos vuosikymmen alkaa hyvin, niin sitten loppupuolella on aivan kaameaa. Voi mennä myös toisinpäin, niin että alkupään aika on huonoa, mutta sitten loppua kohden paranee. Näin sen olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseen vuosikymmeneen on mahtunut hyviä ja huonoja aikoja, jos tarkkaan ajattelee. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että jos vuosikymmen alkaa hyvin, niin sitten loppupuolella on aivan kaameaa. Voi mennä myös toisinpäin, niin että alkupään aika on huonoa, mutta sitten loppua kohden paranee. Näin sen olen nähnyt.

2020-luvulla on siis suunta vain ylöspäin tästä eteenpäin?

Vierailija
4/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvulla on siis suunta vain ylöspäin tästä eteenpäin?

En ole ennustaja, ja osinhan nämä ovat myös henkilökohtaisia asioita. Korona-vuodet saattoivat olla joillekin elämän onnellisinta aikaa.

Vierailija
5/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua aina alkaa naurattaa kun mainitaan 70-luku...

Vierailija
6/6 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ruoka oli peruna, tv-kanavia oli kaksi, Venäjä oli Suomen "ystävä", Moskowitzsia pidettiin autona... Mahtavaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme