Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, mieheni on viimein päässyt avioerostaan henkisesti irti

Vierailija
30.04.2007 |

ja totesi eilen, miten onnellinen hän onkaan siitä, että entinen vaimo löysi uuden miehen, petti ja jätti.

Koska hän ei olisi tajunnut avioeroa ottaa kuitenkaan, vaan olisi jäänyt kärvistelemään koko loppuelämäkseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Onko miehen erosta miten kauan aikaa?

Vierailija
2/15 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto sulle ap kun oot jaksanu miehes rinnalla vaikka hän on kärvistellyt menneissä tuskissa, kauanko sitä kesti? No, oli viikko tai vuosi, niin oot kyllä onnesi ansainnut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tapasimme, hän oli vielä tosi kiinni menneessä elämässä. ap

Vierailija
4/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen.

Vierailija
5/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleiskaava on se, että laastarisuhde loppuu, kun ei laastarille ole enää tarvetta. Klassinen, klassinen malli.

Vierailija
7/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hänellä oli tavoitteena toipua erosta, vaikka se vielä koville ottikin kun tapasimme. Emme ole miettineet nyt eroa, vaan olemme muuttamassa yhteen.

Vierailija
8/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse kyllä kykenisi olemaan lohduttaja paria vuotta, tuskin edes vuottakaan.

Vierailija
9/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies onkin silloin tällöin tuntenut olonsa alakuloiseksi, ja sanonut vielä puoli vuotta sitten, ettei tiedä milloin uskaltaa muuttaa kanssani yhteen.

Vierailija
10/15 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ne ovat pitkiä

Vierailija
11/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole minkäänlaista menneisyyden taakkaa eikä suremattomia suruja lainkaan mutta kun se on käytännön elämässä ihan mahdotonta.

Avioero voi ottaa vuosia koville vaikkei itse puolisoa niin enää kaipaisikaan, joillekin se on sen verran pyhä instituutio että se rikkoutuminen ottaa koville jo pelkkänä ajatuksenakin.

Jos sopivan miehen löytää ja haluaa elää hänen kanssaan niin kannattaisko sitten ootellakin vaikka vuosi tai viisi että joku muu sen nappaa sitten?

Vierailija
12/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä naimisiin, jos näin ei ole?! Miksi ihmiset, jotka eivät pyri avioliiton pysyvyyteen, menevät naimisiin? Eikö se avoliitto riittäisi, jos ei tahtoa yrittämiseen ole -tai jos parinvalinta meni alunperinkin persiilleen.

Vierailija
13/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdotonta aloittaa. Oikeesti.

Vierailija
14/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi mennä naimisiin, jos näin ei ole?! Miksi ihmiset, jotka eivät pyri avioliiton pysyvyyteen, menevät naimisiin? Eikö se avoliitto riittäisi, jos ei tahtoa yrittämiseen ole -tai jos parinvalinta meni alunperinkin persiilleen.

Vierailija
15/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä edelliset suhteet on oltava käsitelty jo siinä vaiheessa, kun aletaan seuraavan kanssa seurustelemaan. Olkoon ikä sitten 15 tai 90. Ja näin ajattelee aika moni muukin kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi