Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on aikaisin milloin ootte testannu plussan, siis RASKAANA??

Vierailija
30.04.2007 |

Eli miten paljon aikaisin ennen virallista menkkojen alkamispäivää ootte onnistuneet saamaan plussan? Ja millä testillä?

En millään voi odottaa menkkoihin saakka kahta viikkoa... tilasin juuri acon 10 testejä, eikös ne ole herkimpiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin sillä halpistestillä kiertopäivänä 28. En tiedä, että voisko näkyä virtsasta sitä ennen, verestä varmaan näkyy.

Vierailija
2/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat voivat siltikin alkaa, sitten vaan harmittaa... Itse olen testit tehnyt vasta kun toinenkin kierto on jäänyt väliin.

Vierailija
4/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu labrahoitaja sanoi että nykytestit ovat niin herkkiä että plussa näkyy virtsasta jo 9 pv hedelmöittymisen jälkeen.

Vierailija
5/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi testata jos kerta herkkiä testejä sitä varten on olemassa. Jokainen nainen kuitenkin tietää, että keskenmenon vaara on olemassa.

Vierailija
6/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 25 (28-30), arvo oli 17 eli tositosi alhainen mutta plussa kuitenkin. Tein sitten piruuttani kotona odottavan Apteekinoman raskaustestin ja haaleaa viivaa se näytti eli aika herkkiä nuo on.

Vierailija
7/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti olla kp 4+6, mutta ultrassa todettiin, että korkeintaan 3+3!

Olin äimän käkenä, että sellainen ei ole mitenkään mahdollista ja aavistelin, että kaikki ei nyt ole kohdallaan. Sitten tulikin keskenmeno 10+1. Silti jäi ihmetyttämään, miksi gynen mielestä olisi ollut hyvin mahdollista, että olen saanut testistä plussan noin älyttömän aikaisin.

Vierailija
8/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhainen keskenmeno. SAadaan ainakin tietää, missä ongelma on, eli, että hedelmöitys onnistuu, mutta kiinnittyminen jää puutteelliseksi tms.

Vierailija
9/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä niille jotka varoittelee keskenmenon surusta...

Tietty lapsi on tervetullut jos niin käy.

Mutta en millään kestä odottaa 2 viikkoa, haluan tietää jo aiemmin, miten kävi (ehkäisykämmäilyä), meni kesken tai ei.

ap

Vierailija
10/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten olen rv 24+3.