Työmarkkinatuesta menee veroa 25%. Mitään ei jää millä elää ja töihin ei oteta
Kommentit (31)
Eikö sulla ole jo tuossa iässä mukavasti omaisuutta ja varallisuutta? Et sä työkkärin tukea tarvi.
Vai ookko joku luuseri? 😂😂
Minua verotetaan palkasta 35%. Maksan siis Ap:n tt-tuen. Älä Ap valita vaan, yritä!
Vierailija kirjoitti:
Minua verotetaan palkasta 35%. Maksan siis Ap:n tt-tuen. Älä Ap valita vaan, yritä!
Et nyt ymmärrä, ap haluaa "kaikki mulle". Se on demari.
Työmarkkinatuen veroprosentti ei ole 25 vaan 20 ja sitäkin saa useamman prosentin alemmas, kun pyytää verokortin etuutta varten.
Vierailija kirjoitti:
Pitää säätää laki että kaikki muut maksavat veroa, en minä.
Ehkä tuleva pääsuurvisiiri Lindeman tekee sen: "demarin" ei tarvii osallistua.
Siihen saa muutosverokortin! Mullakin meni alkuun 25%,kun en tätä tiennyt.Soitto verotstoon saat prosentit alas.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole jo tuossa iässä mukavasti omaisuutta ja varallisuutta? Et sä työkkärin tukea tarvi.
Vai ookko joku luuseri? 😂😂
Luuseri-termiä käyttävät ovat älyllisiä luusereita.
Oon mä tolla elellyt. ON mulla säästöjä edellisistä töistä mutta niitä en ole vielä joutunut käyttään. Toiv. saan pian töitä.
Ansiosidonnaisesta menee eikä se ole työmarkkinatuki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt ymmärrä, ap haluaa "kaikki mulle". Se on demari.
Demarit pitäisi lailla kieltää. Saatanan elätit.
Sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi-leninismi!
Sopisiko sitten, että otetaan vero pois?
Saat sitten sen verran vähemmän ilmaista rahaa?
Voihan sen veroprosentin muuttaa itse 0%. Mutta silloin joutuu jossain kohtaa maksaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Siihen saa muutosverokortin! Mullakin meni alkuun 25%,kun en tätä tiennyt.Soitto verotstoon saat prosentit alas.
Mutta jos saat toimeentulotukea, niin ei kannata.
Otetaan siis huomioon toimeentulotuessa.
595 on työmarkkinatuki työttömälle verojen jälkeen ( 20%)
- Haista nyt kukkanen! Tuo ap on myös veroina maksanut moninkertaisesti sun ja sun perheesi käyttämät palvelut ennen työttömyyttään! Ja nyt joutuu kerjäläisen asemaan!
Jotkut näyttää sekoittavan ep-%:n ja lopullisen verotuksen keskenään. Ei se mitään, niin minäkin nuorena tein :)
Verottaja/valtio laskee sen, "lopullisen vero-%:n" - saat joko mätkyjä tai palautusta. Ihan sama, vaikka nostatat sen ep-%:n 50%:iin, maksat palkasta sen, saat palautusta loput, jos ei muita tuloja.
Mulla aikoinaan verotsto pudotti ep-%:ia, menin sillä. Tulot nousi, niin maksoin järk. mätkyt. Sen jälkeen, aina kun piti laittaa HR:iin uusi verokortti, niin laitoin siihen StickIt-lapun - Nostetaan/laitetaan +2% (-yksikköä). Sain aina vähän takaisin, lopullisessa verotuksessa.
Et sinä mitään veroja maksa. Tuo sinun kuppaamasi tuki raha on jo verokirstusta 100%: sti varastettua verorahaa.
Mene töihin saatanan letkuapina!
Siellä on taas yksi laskennallinen uusi työllinen. Orpo on sopeuttanut sinunlaisilla taloutta 2 miljardia. Strategia alkaa tuottamaan kun työllistyt uuteen yksityiseen työpaikkaan seuraavalla hallituskaudella. Siihen asti olet orastavan kasvun merkki kasvavana työttömänä työvoimana.
Ei mene,älä ole tyhmä.