*~HAAHUT VIIKKOON 18, 30.4.-6.5.2007~*
 [b][size=3][color=purple]Haahuilijat  [/color][/size][/b]
  [b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
 [color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
 [color=blue][size=1] [b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
 [b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
 [b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
 [b]Essi78[/b] Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!
 [b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
 [b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
 [b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
 Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
 [b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
 [b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1
 [b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
 [b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
 [b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
 [b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
 [b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
 [b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.
 [b]puddighinu[/b] olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.
 [b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
 [b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
 [b]siru-sofia[/b] Olen 24-vuotias, mies 28-vuotias. Ensimmäisestä haaveilemme. Yksi raskauden keskeytys 03/07.
 [b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).
 [b]Viiputin[/b] Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.
 [b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
 [color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
 [size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
 [b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
 [b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
 [b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
 [b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
 [b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
 [b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
 [b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
 [b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
 [b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
 [b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
 [b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
 [b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
 [b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
 [b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
 [b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
 [b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
 [b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007
 [b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
 [b]lumipyry70[/b] plussa 22.1.2007, la 27.9.2007
 [b]fairytales77[/b] plussa 8.2.2007, la 18.10.2007
 [b]Tari[/b] plussa 19.2.2007, la ?
 [b]72oinas[/b] plussa 26.2.2007, la 4.11.2007
 [b]Pakkastaivas[/b] plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007
 [b]Isotikru[/b] plussa 16.3.2007, la?
 [b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat  [/color]/b]
 [b]Nimimerkki:[/b]
 [b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
 [b]Ongelmakohdat:[/b]
 [b]Keinot:[/b]
 [b]Tavoite:[/b]

[/quote]

[/quote]

Kommentit (21)
 Jonttu & Villiina: Täällä minäkin näen ihme unia, ja olen päivisin jätti väsynyt vaikka nukun pitkiä yöunia.
  Minusta tulee huomenna kesäleski ja tämä + vauvakuume yhdessä stressaa.  Mulla on kp 11/28, joten tässä menee nyt kuukausia, ennenkuin voi edes toivoa raskaudesta. (Ellei miehen loma satu osumaan juuri oikeaan kohtaan, mitä tosin epäilen. Tai jos lähden käymään Italiassa juuri oikeaan aikaan, mikä on hankalaa, koska mun kaveri lähtee mukaan ja täytyy mennä hänen lomansa mukaan) Jos ja jos...
 Nyt saa sitten kokeilla mitä yksinhuoltajan arki tuntuu.
 Siru-Sofialle puhallan innostusta...
 -Viiputin-
 Joo, nyt kyl vit**taa ihan huoletta: viime kierto oli 28 päivää, edellinen 26, sitä ennen tais olla 25 ja keskenmenon jälkeen 31. Nooh, tänään taas aamulla alkoi vuoto, eli kp1 ja kierron pituudeks jäi taas vaan 25 päivää... =(
 Aikaisempien keskenmenojen jälkeen sentään kierto on pysynyt normaalina, mut nyt vikan jälkeen on sekin alkanut heittelehtimään miten sattuu...
 Joten eipä tullut mitään positiivisia uutisia tästä kierrosta... pitää kai yrittää jaksaa seuraavassa kierrossakin yrittää, vaikka tänään on ollut tosi masentunut olo (taas kerran) ja odotuksen odotuksen odotus taas alkamassa... Näkee nyt kuinka kauan pää tätä vielä kestää. Täs parin viikon sisällä kuulunut taas joka puolelta vauvauutisia, ja kun mä en onnistu nyt sitä edes alkuun saattamaan, saati sit että se ikinä tulis kestämään loppuun asti... =/
 Noh, koska vappukin jäi juhlimatta töiden vuoks, niin viikonloppuna taidan maistaa muutamia pulloja olutta.. =] jos vaiks terassikelejä suotais! ehkä täältä vielä noustaan!
 Toivottavasti siru-sofialla on iloisempia uutisia!
 Mukavaa toukokuun alkua kaikille!
 jonttu
 Kylläpä taas on kaikilla paha mieli. Kunpa saisin rutistettua teihin kaikkiin hieman pirteyttä ja iloa.
 Itsellä on nyt ihan hyvä olla kun tulin juuri töistä. Seitsemän työpäivää takana ja nyt olisi kaksi kokonaista vapaapäivää edessä!! Jee!  Mieskin kysyi, että mikäs se sellainen vapaapäivä oikein on? Välillä ihan tuntuu, että meinaa unohtaa mitä se oikein tarkoittaa. :-)
 Täällä on kp 28/28-31. Menkkoja ei vielä kuulu. Koitetaan edelleen ottaa rauhallisesti asian kanssa, mutta kyllä se on tytöt niin, että jopa minä, kärsivällisyyden perikuva, olen alkanut kuvittelemaan raskausoireita. Väsyttää ihan hitsin paljon (voi johtua myös muusta), joutuu juoksemaan pissalla (viimeksi se ei kylläkään alkanut näin aikaisessa vaiheessa) ja tuntuu, että kehossa olevat ilmat pyrkivät ulos sekä ylä-, että alakautta. Vatsassa vähän nippailee, mutta sellaisia kunnon menkkakipuja ei ole ollut. Ajattelin nyt kuitenkin odotella viikonloppuun. Kaavinnan jälkeen kierto oli sen 31 päivää ja jos siihen mennessä ei ala tätiä kuulumaan, niin sitten kyllä pissin tikkuun. Jännää. Yritän olla toivomatta liikoja, mutta periaatteessa tärppi ei olisi myöskään ihan mahdoton.
 No tässä minä nyt sitten jännään ja hehkutan omaa, tällä hetkellä hyvää oloani kun teillä kaikilla muilla oli ikävämpiä uutisia. Anteeksi.
 Nyt nukkumaan. Huomenna tulen katsomaan josko muillakin olisi jo vähän parempi mieli. Hyvää yötä.
 Siru-Sofia
 Eli kp 29/28-31. Ainakaan ihan normaaliin kiertoon ei olla vielä palattu, sillä tätiä ei ole vielä kuulunut kylään. Vatsassa edelleen pientä nippailua, mutta ei sellaista hillitöntä kuukautiskipua mitä minulla normaalisti on.
 En kyllä pistäisi pahakseni, vaikka ilkeä täti ei tulisi ollenkaan. ;-) No, " rauhallisesti"  odotellaan vielä viikonloppuun.
 Mitäs muille kuuluu? Onko ollut yhtään parempia päiviä?
 Minä käytin tänään jouluna saamani lahjakortin kauneushoitolaan. Kävin niska-, hartiaseudun hieronnassa. Nyt on mukavan raukea ja rento olo. Saas nähdä onko paikat kipeinä huomenna tai ylihuomenna. Ostin lisäksi sillä lahjakortilla kasvopesugeelin, joka maksoi yli 20¿. Normaalisti käytän jotain marketista saatavia aineita, joten tämä tuntuu nyt ihan ylellisyydeltä. On ollut siis oikein mukava vapaapäivä.
 Siru-Sofia
 Jonttu: Ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin. Kyllä se veetuttaa kun kroppa temppuilee. Ja pahoittelut tädistä. *Hali*
 Itsellä menkat piti alkaa tossa ensi su-ma, mutta viime sunnuntaista asti on tuhrutellut. Huomenna menen nyt sitten sinne verikokeisiin, koska en  saa gyneä kiinni, mutta ihan perseellänhän nuo arvot on, kun tässä kierrossa ovis jäi väliin. Mulla on aina näitä pitkiä tuhrutteluja, kun munis ei irtoa. Se on nyt ainakin todistettu :) Ja samalla on todistettu se, että kyllä mä olen ovuloinut muissa kierroissa, mutta tärppiä ei vaan kuulu :`( Oon nyt ainakin ihan satavarma, että kyllä mä ovuloin, kaikki viittaa siihen. Paitsi tässä kierrossa ei munis irronnut jostain syystä!?! Varmasti tämä mieletön stressikin vaikuttaa tosi paljon kropan temppuiluun. Onneksi yliopisto loppuu parin viikon päästä. No, sitten alkaa työt, mutta eipähän tarvi ainakaan aivojaan siinä työssä rasittaa :D Ainoatakaan vauvauutista en kyllä enää kestä, pää hajoaa oikeasti....eniten " pelottaa"  lähipiirin " lapsellisilta"  pareilta uudet vauva-uutiset. Ollaan vuosi sitten jätetty ehkäisy, kesäkuussa tulee vuosi yrittämistä ja yksi helvetin keskenmeno saatu aikaan. Toiset sikiää noin vaan, ja mä en enää edes tule raskaaksi...
 Siru-Sofia: Kovasti tsemppiä sinulle. Toivottavasti plussa pärähtää ruutuun ;)
 Mukavaa loppuviikkoa!
 Voi Villiina voimaa sulle, toi elimistön temppuilu ottaa varmasti hermoon. Tuntuu että mullekin tulee joka viikko vauvauutisia kavereilta.
 Itse odottelen ovista, jos joku sitkeä simppa sisuksissa vielä uisi. Tosin ei noi ovulaatiot tapahdu joka kierrossa, näin olen käsittänyt? Mulla olis kotona ovis testejä, mutta en nyt viitsi niitä kyllä käyttää. Harmittaisi vaan, kun ei pääse touhuihin...
 Ai niin,
 Jonttu, ota munkin puolestani, mä en pääse vähään aikaan terassille ;)
 -Viiputin-
 Putosin juuri joulukuisista odottajista, kun ultrasta löytyi ihan liian pieni alkio, jonka kehitys oli pysähtynyt kolmisen viikkoa hedelmöityksen jälkeen.
 Olen 38 (vm69) ja mies 34 (vm73). Meillä on yksi poika, vm-06 eli täytti juuri vuoden. Muita raskauksia tuulimuna 11/04 ja nyt pikkuisen alkion menetys 05/07. Pikkusisarus olisi meille molemmille erittäin toivottu perheenlisä! Etelä-Pohjanmaalla asustelemme.
 Tällä hetkellä olo on tyhjä. Menehtynyt alkio on vielä sisällä ja raskausoireet täysillä päällä. Huomenna olen menossa sairaalaan osastolle lääkkeelliseen keskeytykseen. Ei niin kiva päivä tiedossa, mutta sen jälkeen sitten toivottavasti helpottaa.
 Ongelmana on kaksiosainen kohtu sekä iso myooma, joka kenties pitää leikata. Leikkauksen tarpeellisuus selvitetään sitten tämän raskauden keskeyttämisen jälkitarkastuksessa. Toisaalta toivon, etten mihinkään leikkaukseen joudu, koska sehän taas siirtäisi raskauden yrittämistä vähintään puolella jopa kokonaisella vuodella. Toisaalta taas pelottaa, että myooma vaikeuttaa hedelmöittyneen alkion kiinnittymistä, saattaa aiheuttaa myöhemmän keskenmenon tai komplikaatioita synnytyksessä. Noh, sitä on tässä vaiheessa turha murehtia, pakko odottaa tuonne kesäkuun puolelle! Myooma oli olemassa jo 04 ja sen jälkeen olemme luomuna - joskin pitkän yrittämisen tuloksena - saaneet tuon ihanan esikoisemme =)
 Tämmönen tapaus täällä!
 Niinpä niin. Oltiinpa taas tosi rauhallisesti täällä meillä päin. Tänään lenkillä tuli kovin etova ja heikottava olo. Silloin sanoin miehelle, että kohta kyllä ostan sen testin. En jaksa enää miettiä, että ovatko nämä oireet todellisia vai kuviteltuja. Kauppareissulla sitten poikettiin apteekin kautta ja kun sain lasagnen uuniin, päätin pissiä tikkuun. Jännittävät minuutit kuluivat kuin kuluivatkin ja yhdessä sitten marssittiin keittiön pöydän ääreen tutkimaan tulosta. Lähempää tutkimusta ei kylläkään tarvittu, sillä molemmissa ikkunoissa oli aivan selkeät viivat. Se on tytöt plussa!
 On tosi epätodellinen olo. Toisaalta olen taas helpottunut kun tähän hirveään väsymykseen ja röyhtäilyyn on joku oikea syy (viime raskaudessakin ilmat pyrkivät voimakkaasti ulos). :-) Ja tietysti olen hirveän onnellinen, tätähän me halutaan. -Perheenlisäystä. Nyt on kuitenkin pakko olla vielä ihan hissukseen asiasta. Ensimmäiseen raskauteen sitä lähti jotenkin niin hyvillä mielin ja ilman suurempia pelkoja. Nyt ollaan kuitenkin paljon tietoisempia kaikesta mitä voi vielä vastaan tulla, joten ei haluta puhua kellekään vielä mitään. Toivotaan kuitenkin parasta.
 Anteeksi Villiina. Toivottavasti pääsi ei nyt sentään lopullisesti hajonnut. Ajattelin, että en kerro vielä täälläkään mitään kun tuntuu vähän pahalta kertoa omia ilouutisiaan samaan aikaan kun toisilla ei kaikki käy näin nopeasti ja " helposti" . Mutta en malttanut olla kertomatta. Te olette ainoat, jotka asiasta mitään tietävät, ja joille ylipäänsä saatoin tästä kertoa.
 Meillä kotona ollaan myös sitä sorttia, josta Villiina kirjoitti. Taas tärppäsi ekakierrossa. Jos vaan jotenkin voisin, niin heittäisin osan omasta tuuristani teille muille. Mutta meille ainakaan ei kannata olla kateellinen sikäli, että ensimmäinen yritys ei mennyt hyvin, vaikka tärppäsikin heti. Toivon tosiaan parempaa onnea tähän toiseen yritykseen. Ja teidät kaikki meinaan viedä mukanani odotuspuolelle!
 Onnelisen sekavin fiiliksin
 Siru-Sofia 4+1
 Onneksi olkoon Siru-Sofia! Ei kun nyt vaan pikavauhtia ex-haahujen puolelle ;-).
 Meillä on jälkitarkastus tiistaina, ja jos vaikka sen jälkeen uskaltaisi yrittää uudelleen. Tietenkin siinä tapauksessa että tämä tädin puolitoista viikkoa jatkunut vierailu loppuisi, ja pääsisin ehkä tuosta hiivastakin eroon...Ennen tätiä pääsin siitä jo kertaalleen diflucanin avulla, mutta tädin mukana palasi hiivakin, ja ei ole auttanut ei diflucan eikä canesten.
 Mutta hirveästi onnea siru-sofialle!
 hobe69: Tervetuloa joukkoomme ja suuret pahoitteluni kokemastasi :( Minulla oli myös viime kesänä tuulimunaraskaus ja lääkkeellinen keskeytys tehtiin. Ei ollut ollenkaan niin kamala kuin kuvittelin ja kaikki meni todella hyvin, ei tarvittu kaavintaa, ei tullut tulehduksia jne. Voimia sinulle huomiseen, kaikki menee hyvin! Niin, lisään sinut tuohon meidän listaamme, niin olet sitten virallisesti haahu meidän muiden joukossa, vaikka ainahan sitä toivoo, ettei kukaan tänne  joutuisi...
 (.): Kyllä minussa täytyy jotain vikaa olla... muut ihmiset raskautuu ajatuksenkin voimalla ja meillä ei tapahdu mitään :`( Keskenmenosta 8kk ja jälleen tuli tällainen ihmekierto: tuhru alkoi sunnuntaina ja tänään kai sitten kp1, kun vuoto on runsastunut ja menkkakivut alkaneet. Oon niin rikki ja hajalla, että ei voi käsittääkään...luulen kuitenkin, että tämän kierron sekoitti tämä mieletön stressi, jonka keskellä elän. Kouluhommat painaa päälle ja ennenkaikkea tämä tärppäämättömyys...hulluksi tulee kohta.
 Hyvää viikonloppua teille muille!

Minä olen henkisesti niin rikki, että miehen kanssa päätettiin unohtaa yrittäminen ja vauvat. Tässä yrittämisen keskellä olen unohtanut itse elää, vaikka olen nuori ja täynnä elämää. Jokin muutos täytyy tulla, ja se muutos on vauvahaaveiden työntäminen taka-alalle. Meille ei ole biologista lasta tarkoitettu, näin se vaan on. Uutta listaemoa nyt kovasti huhuilen, jotta pääsisin irtautumaan tältä palstaltakin... Hirmuisesti kaikkea hyvää toivon teille kaikille ja älyttömästi kiitoksia saamastani tuesta! Olette olleet korvaamattomia! Haleja kaikille :)
 Tekee varmasti hyvää pitää taukoa yrittämisestä. Voihan olla että tulet raskaaksi kunhan tuo kova stressisi helpottaa. Nauti kesästä ja elä täyttä elämää. Haleja. Tule käymään joskus ja kerro kuulumisiasi.
 Siru-Sofia: Onnea onnea onnea, merkit olivat selvät. Tempaa meidät mukaan... Ihanaa kun onnistuitte.
 Hobe69: Tervetuloa haahuihin. Olen pahoillani tapahtuneesta. Kirjoittele miten sairaalassa kävi.
 Jos kukaan ei halua uudeksi listaemoksi, voidaan aloittaa uusi viikkoketju kuka vaan eka ehtii. Itse olen niin lahopäinen että ketju varmaan häviäisi jonnekkin bittiavaruuteen...
 Hauskaa viikonloppua kaikille
 -Viiputin-
 Myös minulta kiitokset Villiinalle. Uskon, että jahka kesä tulee ja pääset hieman rentoutumaan, saattaa se tärppikin tulla helpommin. Olen kuullut niin usein pariskunnista, joilla ei meinaa millään tärpätä silloin kun on yritys päällä ja sitten kun yrityksen lopettaa, niin kas kummaa eipä mene kauaakaan. Toivon sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää. Ja mukavaa kesää!
 Ehkäpä törmätään vielä tuolla odotuspuolella. :-) Niin kuin muidenkin kanssa... :-) En tosin uskalla itse ihan kokonaan ainakaan siirtyä vielä sinne, on kuitenkin niin alku vasta meneillään.
 Vielä piti sanoa, että älä Villiina kuitenkaan hautaudu mihinkään itsesyytöksiin. Älkääkä missään nimessä alkako syytellä miehenne kanssa toisianne, siitä ei mitään hyvää koidu. Toivon ja luotan siihen, että kyllä teille, jotka kovasti lasta haluatte, vielä käy kaikki hyvin. Tavalla tai toisella. Ainakin niin kuuluisi mennä.
 Siru-Sofia
 Jos VILLIINA vielä käyt lukemassa, niin lähetän sinulle suuren suuren virtuaalihalauksen ja ison pussillisen kaikkea hyvää. Vaikka itse irtauduin Haahuista jokunen aika sitten, olen aina silloin tällöin käynyt lukemassa kuulumisia. Nauti elämästä, täysillä, ota vastaan mitä annetaan. Joskus tulee teidänkin vuoro siihen suureen onneen. Rakasta miestäsi, itseäsi ja elämää ympärillänne!!
 vm69
 Valtavasti onnea Siru-Sofialle! :)
 Halaukset Villiinalle. Jospa teitä ajan myötä kuitenkin vielä onnistaisi.
 Täällä nippailee mahaa ihan lupaavasti ja lämmöt on ollu monta päivää vähän koholla. Ajattelin testata ekan kerran äitienpäivänä, vaikka se voi olla vielä liian aikaista.
 Minullekin sopii, että uuden pinon aloittaa se, joka ensiksi ehtii.
 Villiina: Minulta myös isot jaksu- ja lohtuhalit!! Toivottavasti olosi nousee kohisten mitä pikimmiten. Ehkä osaltaan voi auttaa palstataukoilukin. Ainakin itse huomaan, että on jotenkin rennompi olo kun lopetti jatkuvan palstailun.
 Kaikkea hyvää niin sinulle kuin muillekin sekä lämmintä kesää!!
 Katri72

hei kaikki! siitä on aikaa ku olen viimeks kirjoittanut tänne, mut nyt on kyl hätä..
 Tänään testasin plussaa, rv ois n 7. Se oli ihan epätodellista, koska ei ole ollut mitenkään pahoja raskausoireita, lisäks 2vko sitten tein kans testin joka näytti silloin negaa.
 Tässä vaan ollaan aika maassa, kun must tuntuu, et taas on tullut keskenmeno. Mulla on nimittäin yks keskenmeno takana, joka oli helmikuussa-07, ja silloinkin alkoi yhtäkkiä tulemaan vähän ruskeata tihru-vuotoa (kuten nytkin) - silloin ultrassa selvis, et sikiön oli menehtynyt jo 2vko sitten.
 Muita oireita ei ole. Mut voiko tää muuta tarkoittaa. Ja kui näitä raskausoireitakaan ei ole ku van et tissit vähän arat.
 mitä mieltä olette hyvät ihmiset?
 Nyt on viel vkoloppukin, niin ei pääse lekurille:(

Toivottavasti Essi78 saa maailman parhaan äitienpäivälahjan ;)
 crobin: Tuollainen pelästyttää, tiedän koska minäkin vuosin verta 1. raskaudestani (tyttö 1,5v) Minulla oli eteisistukka, jonka takia tihkuin hiukan verta. Toivottavasti vuotosi on esim: kiinnitysvuotoa. Ikävää että tälläinen sattuu just viikonloppuna, ettei heti pääse lääkärille vaan joutuu piinailemaan maanantaihin. Tulethan kertomaan miten kävi.
 (.) Vaihdan greippimehun pian punaviiniin... Turhaahan se varmaan on, ellei ovis sattunut olemaan aikaisin tässä kierrossa... Noh, onneksi pidän sekä greipeistä että punaviinistä.
 -Viiputin-
 Kyllä näissä tunnekuohuissa tuli itku, kun luin viestisi... Voin omasta kokemuksesta kertoa, ettei toivoa kannata heittää. Aikoinaan minulle on tehty jopa pari keinohedelmöitystä, mutta en saanut vauvaa alulle en ollenkaan. Sitten esikoinen syntyi juuri silloin kun ei missään nimessä pitänyt ;) ja sen jälkeen olenkin tullut helpommin raskaaksi. Tutkimattomat ovat kehon tiet, mutta uskon, että teille koittaa myös tämä aika kun vatsassasi kasvaa elämän suurin ihme... Oma pienokainen.
 En voi kuin lähettää sinulle ihan hurjasti virtuaalihalauksia ja voimia, toivottavasti tulevat perille! Anna nyt kesän ja elämän ohjata, älä kadota elämäniloasi! Olet ansainnut kaiken ihanan mitä voit saada!
 Kiitos kun olet toiminut listaemona ja jaksanut meitä muita pahoina päivinä tsempata!
 Halauksin kaikkea hyvää teille toivottaen Lumipyry
Mulla jatkuu sellainen ihme tuhruilu...se alkoi eilen, ihan ruskeaa mönjää tulee välillä pyyhkiessä. Hormonit aivan totaalisen sekaisin. Torstaina pitäisi mennä sinne verikokeisiin, mutta turhaahan se on, jos menkat alkaa viikkoa etuajassa, kun loppukierron hormoniarvoja pitäisi saada. Suoraan sanottuna vituttaa tämä elimistö. Se meni ihan sekaisin keskenmenosta ja lääkkeellisestä keskeytyksestä. Ei per***e kun alkaa oikeasti keittää. On se juma****a kumma, kun ollut jo 8kk aikaa toipua, mutta tämä paskiainen se vaan jatkaa veetuilujaan sen minkä ehtii. Mä oon niin pahalla tuulella, kun ihminen vaan ikinä voi olla. Ja se hemmetin lekurikin on nyt jollain matkalla, enkä saa sitä kiinni pariin viikkoon. Pakko tässä on nyt jotain tehdä. Ei tämä normaalia ole! Senhän mä itse olen kyllä tiennyt, mutta eipä mua kukaan ole uskonut...saa gyne kuulla kukkapäänsä, kun Suomeen palaa :D Anteeksi rumien sanojen siivittämä purkaus...harmittaa TAAS vaan niin vietävästi.
Pirteää vapunaikaa ja vappua kaikille, ja paljon positiivisempaa mieltä kuin minulla ;)