Vaatteista
Onko teillä jokin tietty vaatekappale jota löytyy "enemmän kuin tarpeeksi"?
Tuli mieleen, kun vaatekaappia perasin, itselläni selvästi college-paita"riippuvuus", niitä löytyy 13kpl ja kaikki ns siistejä, yksivärisiä paitsi 2 raidallista (mustavalko ja beigevalkoinen) sekä 1 vaaleanharmaa jossa kaula-aukon ympärillä "blingiä".
Toinen on kengät, yleensä nahkaiset, mutta ei niistä sen enempää😂
Kommentit (7)
Glup, takit unohdin🤔 ja just eilen tilasin silti ja kevätaurinkoa ajatellen uuden, oli mustan bikernahkiksen vaje
Noh, puolustuksekseni sanon, että en "temuttele" tms.
Ap
Liikaa muotivaatteita nuilla työttömillä!
Farkkuja on liikaa. Käytän kyllä melkein kaikkia mutta vähempikin riittäisi. Olen farkkuihminen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Farkkuja on liikaa. Käytän kyllä melkein kaikkia mutta vähempikin riittäisi. Olen farkkuihminen.
Minulle farkut on ongelma johon kaipaisin kipeästi ratkaisua. Ei ole löytynyt istuvia ja oikean kokoisia, lahkeetkin aina liian pitkiä, vaikken ihan tynkä olekaan (168cm).
Ap
Minulla ongelmana kotivaatteet, ennen kaikkea paidat. Löytyy sekä kulahtaneita ja ikivanhoja että ihan fiksuja, tietoisesti rennoiksi mutta siisteiksi kotipaidoiksi ostettuja uusia paitoja. Sitten kuitenkin huomaan, että käytän jatkuvasti paria-kolmea paitaa kotona ja muut lojuu vaatekaapissa...
Takkeja on aivan liikaa, jostain niitä on kertynyt ja vielä tekis mieli ostaa kevytuntuvatakki :)
Kenkiä vois jonkun muun mielestä olla liikaa, mutta omasta mielestäni ei edes tarpeeksi. Ostoslistalla on mustat lenkkarit ja loskakeleille sopivat kaupunkikumpparit. Jotkut nätit siis. Niitäkin vois olla kahdet, yhdet mustat ja toiset värikkäät.