Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa ja turhauttaa jatkuvasti kun ei naiset kiinnostu

Vierailija
07.02.2026 |

Oon varmasti ennenkin kirjottanut mutta enempi vain masentaa miksei naiset kiinnostu. Kiinnostaa tietynlaiset naiset, mutta he eivät musta. Olen 40 v ja käyn töissä asiat on ihan hyvin. Lenkkeilen ja kuntosali pitäs alottaa. Olen lihonut ja mahaa on jonku verran. Ilmeisesti pitäisi sitten laihduttaa ja mahaa pienemmäksi saada. On mulla paljon velkaa luulisi ettei se ole este kun se lyhenee. Pukeudun ihan siististi ja pidän huoltaki. En jotenki vaan ymmärrä. En saa osumia naisilta vaikka annna niitä. Aika vähän kavereita, olen paljon yksin.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen sinulle kelpaisi?

Ei haittaisi jos ylipaino kaljamaha. No meikkaa naisellinen tiukois vaatteis. Käy töissä opiskelee hmm mukava ja rento

Tärkeintä ovat siis tiukat vaatteet. Onko sinullakin tiukat vaatteet? Opiskeletko?

Vierailija
42/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon saman kuin sanoin sulle eilen: osumat ei ole olennaisia. Lähde ulos sieltä kämpästä, tapaamaan oikeita ihmisiä.

Vaikka et sä meitä kuuntele ja tää sama marina on täällä joka päivä maailman loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku nuorena sai niin paljo naisia ja nyt ei kelpaa enää.

Nuorena et ollut kulahtanut. Eivätkä ne naisetkaan olleet. Nyt hekin ovat keski-ikäisiä, ja on pateettista jos he pyörivät vieläkin sinkkuina baarissa. Nuoria naisia taas ei kiinnosta rupsahtanut setämies (ellei sillä ole pätäkkää tai aineita).

Vierailija
44/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon saman kuin sanoin sulle eilen: osumat ei ole olennaisia. Lähde ulos sieltä kämpästä, tapaamaan oikeita ihmisiä.

Vaikka et sä meitä kuuntele ja tää sama marina on täällä joka päivä maailman loppuun asti.

Allu käy baarissa joka viikko, ja kun ei tärppää, hän palaa palstalle valittamaan.

Vierailija
45/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi ruikuttaja. Miten velat? Saitko kuitattua pois? Kulkeeko auto vielä?

47 tuhatta jotain. Lyhenee. Kulkee ja pelaa.

Niin.

Vierailija
46/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu käy baarissa joka viikko, ja kun ei tärppää, hän palaa palstalle valittamaan.

Sori mutta en juo alkoholia.

Vierailija
47/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi sit vain elää yksin. Ei voi mitää

Tuollaisen tyhmän, hullun, väkivaltaisen ja velkaisen juopon kuuluukin elää yksin eikä pilata yhdenkään naisen elämää. Sun kanssa vielä joku nainen pääsisi hengestään.

Vierailija
48/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisikin harrastaa, olla yhdessä kavereiden kanssa, tutustua ihmisiin selvin päin. Mutta ei, se hakkaa tinderiä ja katkeroituu, kun ei saa osumia.

Vierailija
49/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen tyhmän, hullun, väkivaltaisen ja velkaisen juopon kuuluukin elää yksin eikä pilata yhdenkään naisen elämää. Sun kanssa vielä joku nainen pääsisi hengestään.

Sä olet sairas. Sairastu syöpään

Vierailija
50/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti koet että se joku sovellus on sulle ainoa keino yrittää, niin pyydä jotakuta naispuolista ystävää tsekkaamaan, millaisen kuvan sun profiilista saa. 80 % miesten profiileista on aivan hirveää kuraa ja heillä kävisi paljon parempi flaksi jos laittaisivat ne kuntoon.

Vierailija
51/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juotpas. Et ehkä tänään mutta eilen joit. Ja viime viikolla. Ja ensi viikolla taas.

Vierailija
52/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sairas. Sairastu syöpään

Just joo. Mulla on ollut syöpä kaksi kertaa, että oletko nyt tyytyväinen itseesi!

Vi tun sairas paskapää! Mä kerroin susta tosiasiat jotka on muutkin täällä susta päätelleen. Sä itse kerrot noita asioita!!!!!

Vierailija
53/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran tulit tänne pitämään monologiasi.

Vierailija
54/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juotpas. Et ehkä tänään mutta eilen joit. Ja viime viikolla. Ja ensi viikolla taas.

En juo olet sekopää

Vierailija
55/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku nuorena sai niin paljo naisia ja nyt ei kelpaa enää.

Nuorena et ollut kulahtanut. Eivätkä ne naisetkaan olleet. Nyt hekin ovat keski-ikäisiä, ja on pateettista jos he pyörivät vieläkin sinkkuina baarissa. Nuoria naisia taas ei kiinnosta rupsahtanut setämies (ellei sillä ole pätäkkää tai aineita).

Ei naisetkaa ole missejä. Oletko sekaisin?

Vierailija
56/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisikin harrastaa, olla yhdessä kavereiden kanssa, tutustua ihmisiin selvin päin. Mutta ei, se hakkaa tinderiä ja katkeroituu, kun ei saa osumia.

Sori mutta suurin osa juo alkoholia

Vierailija
57/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taitaa olla patologinen valehtelija. Pituus vaihtelee, juon/en juo, on tyttöystävä/ei ole ollut vuosiin, lainat mukamas lyhenee mutta jostain kumman syystä summa on noussut 42000:sta taas viidellä tuhannella...

Vierailija
58/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitto tajua naisia. En ees ole ruma.

Vierailija
59/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu taitaa olla patologinen valehtelija. Pituus vaihtelee, juon/en juo, on tyttöystävä/ei ole ollut vuosiin, lainat mukamas lyhenee mutta jostain kumman syystä summa on noussut 42000:sta taas viidellä tuhannella...

En nyt jaksa sua hyvästi

Vierailija
60/65 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne naisetki rupsahtaneita ja lihavia 40 v