Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** LOKAkuiset Vappuviikolla ***

30.04.2007 |

pino auki

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa kaivaa tota edellistä pinoa, joten joku muu saa sen halutessaan linkittää..

Kylläpä on evvk olla töissä tänää. Aamu jo alko ihan väärinpäin, isännän kanssa piti kähistä, ni jotenki on päivä kyllä ihan pilalla. Ja miks tuolla ulkona pitää olla niin pirun kylmä?!?!?! Töistäki myöhästyin, ku meni aikataulu ihan sekasi toppavaatteita ettiessä itselle ja esikoiselle.

Onneks huomenna saa (jos esikoinen sallii) nukkua pitkään. Seki ehkä vähän tätä oloa pahentaa, ku oon niin hemmetin väsyny koko ajan. Eikä asiaa auttanu viikonlopun riennot, ku olin pitkästä aikaa tyttökavereitten kanssa liikenteessä (oikein niinku baarissaki :o ), ja toissa yönä tuliki sitte valvottua kolmeen asti. Hauskaa siis oli, mutta nyt se sitten kostautuu.

WappuG: mitä ohjelmaa ootte kehitelly vapulle, kuinka moni meinaa lähteä masun kanssa pippaloimaan?

Ja ite kerron meiän suunnitelmista heti eka. ;D

Eli lyhyestä virsi kaunis. Esikoisen kanssa ollaa koko ilta kaksistaan kotona, ei oo mitää ohjelmaa ja mieskin on töissä, joten rauhallisissa merkeissä. Huomenna, jos jaksaa, vois käydä vapputorilla pyörähtää muksun kanssa.

ON: vähän vielä lisää omaa napaa..... Maha kasvaa ihan hullua vauhtia! Ostin viikonloppuna jopa yhdet mammahousut ja ne oikeesti on ihan sopivat. Kasvun varaa on, mutta enää ne ei tipu jalasta! :D

Hauskaa vappua!

sapa 16+

Vierailija
2/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä töissä on tylsää..plääh! Kaikki jo viettämässä vappua.

Eipä meilläkään ole mitään ihmeellisiä vappusuunnitelmia. Suunnataan työpäivän jälkeen mökille ja tullaan sitten huomanna kotiin.

Muo ei kyllä sais kirveellä uhatenkaan tässä kunnossa baariin bilettämään! Seuraavaksi ehkä vuoden päästä:)

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Hiljainen on kaveri, eipä ole paljon potkuja tuntunut. Silloin tällöin jotain pientä. Parin viikon päästä rakenneultra...jos vaikka sukupuoli selviäis, niin pääsis vähän shoppailemaan.

Hyvää vappua kaikille ja juokaa paljon simaa!!!

poikienäiti74 + Nuppu (18+2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kova viima.

Vappusuunnitelmista: laitetaan jotain hyvää ruokaa ja lämmitetään taloyhtiön rantasauna. Jos sitä ennen jaksaisi käydä salilla nopeesti.

Töissä ei ole juuri ketään, ja mäkin varmaan häippäsen vähän aikaisemmin vapun viettoon.

Ärsyttävää kun on tullut syötyä viimeisen viikon ajan tosi paljon, ja tunnen itseni valaaksi. Pitäis taas käydä vaa' ssa, mutta tosiaan kun sitä painoa on tullut jo 6 kg niin vois vähän rajoittaa syömistä. Muttakun on nälkä/tekee mieli!

Liikkeitä ei tunnu vieläkään. Outoa kun tyyppihän alkaa olla jo ihan kohtuu iso mut ei vaan mitään tunnu. Maha sen sijaan on kasvanut, ei enää eteenpäin vaan se on laajentunut sivullepäin.

Hauskaa vappua kaikille!

Riza 16+5

Vierailija
4/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa linkittää eli joudun jättämään sen väliin.

Sapa: useinmiten kuitenkin kun aamu on mennyt päin p....ttä niin se päivä ei voi kuin mennä paremmaksi.

Esikoisen korvatulehdus tuntuisi nyt ehkä vähän helpottavan ts. tuntuis et antibiotit puree tällä kertaa, luojan kiitos!

Mulla on tänään kaikki huimat yksi vapaata ja mennään tapaamaan tytön kanssa mun tätiä helsingin keskustaan ja ilta sitten vietetäänkin varmaan kahdestaan, kun meilläkin mies on töissä, huomenna olis sitten itsekin jo mentävä taas töihin.

Mulla tuntuu jo vatsa olevan valtava ja neuvolassa oli sitä mieltä, että siksi vanha sektiohaavakin kiukuttelee kun vatsa on niin kasvanut ja ehdotti tukivyön käyttöönottoa, kotona pystyn pitämään mutta töissä se tuntuu puristavan, mulla on kaksi toista en löytänyt, joten käytän jotakin oisko ollut patrician missä menee luut ja ne painaa ja sattuu töitä tehdessä, toinen joka hukassa on varmaankin Anita merkkinen ja se varmaan olis parempi. Mitenhän tämä vatsa näin vaudilla kasvaa... Voihan toki olla kun edellisestä lapsesta ei kauaa ole niin siitä syystä sitten johtuu. Josta joudun siirtymään asiaan että pitäis nyt alkaa kiireellä suunnitella esikoisen 1-vuotis synttäreitä, ei enää montaa viikkoa ole siihenkään, kutsut olen sentään saanut postiin. Onneks äitini tulee leipomis ja siivoamis apuun...

Muuten olo on aivan loistava, väsymyskin on täysin kadonnut ja virtaa tuntuu tällä hetkellä riittävän vaikka mihin. Eli hb on ilmeisesti myös noussut viime kerrasta. perjantaina pääsisin sitten rakenne ultraan kurkkaamaan vauvaa. Liikkeet tuntuu jo tosi voimakkaina, tosin useinmiten vain iltaisin. Nyt suihkuun...

Hyvää vappua kaikille!

Katuska ja 18+3 (hui)

Vierailija
5/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli kutinasta, mulla kutisi maha ja tissit erityisesti siinä 12. viikon paikkeilla kun oli sellainen kasvupyrähdys.

Sittemmin kutina on vähän rauhoittunut, vaikka mulla yleensäkin iho kuivaa helposti. Olenkin jo rasvaillut masua lähes joka ilta.

Riza16+5

Vierailija
6/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista taitaa olla meidän masukkaiden vapunvietto :) Meillä on kyllä normaaliakin rauhallisempaa kun vieraita ei tule ja mies on töissä, lasten kanssa herkutellaan vähän. Viikot on alkaneet vierimään vauhdilla! Alkupää korkkaa pian kolmannen neljänneksen tästäkin ajasta joka alkuun tuntui matelevan nii-iin hitaasti..

Mulla on alkanu varpaat puutumaan jos istuu jalat ristissä, ja toisinaan vetää suonta ikävästi jalkapohjasta. Edellisessä raskaudessa tuli uutena vaivana oikean käsivarren puutuminen, eli varsinkin jos oik. kyljellä nukkui niin käsi oli puolille päivin aivan turta ja piti ottaa kahdella kädellä mehukannukin jääkaapista.. sitä en kyl toivo uusivaksi. Alaosasto on onneks ollu kivuton raskaudet liki loppuun saakka. Alituinen pissahätä on taas hiukka helpottanut. Liikkeet vahvistuu päivä päivältä vaikka edelleen tulee pysähtyneeksi niitä kuulostelemaan. Odotellaan vielä hetki niin alkaa päältäpäinkin tuntumaan!

Rizan tapaan mullakin on painoa tullu ekasta neuvolasta reippaasti eli melkein se 6 kiloa, tosin lähtöpainosta mentiin alkuun pikkusen alaspäin. Tulkoon painoa, mielummin ruoka sisällä ku alituinen paha olo :)

Mukava kuulla Brown-Eyen saaneen hyviä uutisia! Lähiaikoinahan sulla selviää asiasta lisää joten kovasti hyvän-onnen-säteitä teillepäin ~~~~

Eipä täs muuta kun reipasta viikonalkua kaikille!

Ä rv 18+0

Vierailija
7/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä leveyspiireillä ei ole kylmä, reippaasti yli 20C ja aurinko paistaa. Vastapainoksi sitten vappua ei vietetä ollenkaan. Että työpäivä on huomenna ja tänäänkin ihan arkiset tunnelmat.

No, sitten kun palataan Suomeen, niin voi taas viettää vappua, ja suoraan sanoen en ole koskaan ollut mikään vappuihminen, kummasti sitä kuitenkin alkaa etäisyys kultaamaan muistot: Eihän siellä vappupiknikillä niin hiton kylmä ollutkaan... ;)

Mukavaa vappua Suomeen

AJL 14+3

Vierailija
8/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vai mitenkä se nyt menikää??

Vappu suunnitelmia ei erityisiä täällä... Grillata olis tarkoitus illan päälle ja kenties huomennakin, tosin tuo tuuli on niin mahdoton että saa nähä viittiikö sitä pihalle mennä kovinkaan innoissaan.. esikolle tuli ostettua ilmapallo, sitä on nyt sitten ihmetelty=) Huomenna olis mahollisesti tarkotus käyä kaapunnissa kattelemassa vappumarkkinoita.. mutta tämä ilta siis ainakin rauhallisissa merkeissä kotosalla tulee vietettyä!

iho syyhyää.. vaikka kuin rasvaa niin ei auta... illalla ku ottaa paidan pois niin pölinä käy (hilseilee).. toivottavasti tämä ei koko raskautta kestä.. sen ymmärtäsin jos maha kutiaisis, sen vois laittaa mahan kasvun piikkiin, mutta että kyljet, selkä, lonkat, pohkeet... tuun hulluksi!!!

( . ) jos en tuntis liikkeitä niin olisin ihan varma ettei mahassa mitään olekaa.... ruoka maistuu liiankin kanssa, varsinki grilliruoat ja pitsat on edelleen POP.. olo hyvä, tosin väsymystä edelleen.. masun kasvua odotellessa!

Rullaluistelemaan tekee mieli, olenkin tossa mietiskellyt josko sitä uskaltaisi sillee iha kaikessa rauhassa käyä luistelemassa pikku mutkan, ei mitään vauhdikasta menoa vaa iha semmosta " rentouttavaa" vauhtia, varovaisesti... se on ainut liikunta mitä oikeestaan tulee " harrastettua" kesäisin ja ylipäätäänkään!

piipii 17+2

Vierailija
9/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapputervehdys kaikille lokakuisille!

Olen lukenut keskustelujanne omasta plussauksestani lähtien, mutten ole saanut aikaiseksi liittyä joukkoon. Kai vielä mahtuu mukaan?

Odotan siis toista lasta rv 16+5, eli laskettu aika on 10.10.

Esikoistyttö syntyi maaliskuussa 2006.

Itsellä on ikää jo 31 vuotta, miehellä muutama vuosi enemmän. Molemmat lapset ovat todella toivottuja olleet, ja suorastaan tekemällä tehtyjä. ;) Yhdessä ollaan oltu jo ainakin 14 vuotta, en muista tarkkaan milloin " viralisesti" yhteen mentiin, mutta sinne päin kuitenkin.

Raskaus on sujunut tähän asti lähes huomaamatta, mitä nyt päänsärkyjä ym pikkuvaivoja on ollut. Ensimmäistä odottaessa oli jos jonkinlaista, joten nyt on ollut ihana huomata että helpollakin voi päästä (ainakin tähän asti...). Liikkeitä on tuntunut muutaman viikon ajan, hentoja mutta kuitenkin ihan selkeitä. :)

Mulla oli paino tippunut kilon alkupainoon nähden, mutta eiköhän se pian nousuun lähde. ;)

Mitäs muuta kertoisin...? No, taidan jättää ensi kertaan enemmät löpinät, nyt toivottelen kaikille oikein hauskaa vappua!

susanna 16+5

Vierailija
10/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep täälläkin vatsa kasvaa huimaa vauhtia ja kaveriki tökkii ain töis vatsaa ohi mennessään ja sanoo että onpa kova..

Rantasauna lämpiää ja sitte vähä kaupunkii kävelee jaksa sit lähtee aamul viideltä töihin.

On myöskin vatsa kutissut jonkin verran venee venymistään.Hauskaa vappua kaikille...

Vierailija
11/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutannalle tervetuloa! Tunnet minut kyllä, olen täällä vaan eri nimimerkillä kuin esikoista odottaessa. Mutta muutenhan olemmekin aika usein tekemisissä toisaalla :)

Meilläkin on rauhallinen vappu. Aikaisemmin vietimme nyyttäreitä naapuruston kanssa piknik-hengessä ulkosalla. Olipa kylmä! Nyt esikoinen meni jo nukkumaan ja miehen kanssa ajattelimme herkutella hirvifileellä ja juustopiirakalla.

Liikkeistä on ollut puhetta aikaisemminkin, mutta kuinka voimakkaina itse kukin tunnette niitä? Minä tunnen pientä liikettä päivisin, mutta näillä viikoilla esikoinen oli jo paljon vilkkaampi.

Hauskaa vappua kaikille,

Ghigi (rv 17+5)

Vierailija
12/28 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan, ja hyvää wappua kaikille.

Mä täällä vaan kirjotan aina omaa napaa, mutta nää tutkimukset vie kyllä kaikki voimavarat :(

Tänään käytiin sitten yksityisellä tarkemmassa ultrassa (makso mansikoita, mutta kannatti). Niskaturvotusta ei enää ollut ja kystat kaulalta on poistuneet tai sitten niitä lääkärin mukaan ei ole ollutkaan, vaan ovat tutkineet jotain muuta. Elikkäs niistä sitten päästiin, mutta ei vielä päästä pois piinaavasta odotuksesta. Bruno teki oikein kunnon perusteellisen tutkimuksen (40min) ja sain seuraavan " tuomion" Sikiö vastaan kooltaan ja rakenteeltaan viikkoja ja on normaali, sydäntä myöten. Paitsi että meidän masuasukin aivoissa on ilmeisesti pahasti jotain vialla. Aivokammiot on laajat ja pikkuaivoja ei kunnolla näkynyt. Nyt sitten taas pitää odottaa kolmisen viikkoa, että päästään uudestaan ultraan tutkimaan aivoja (uudestaan mennään Brunolle kun ei kunnallinen ota vastaan :( ) Tällä hetkellä sitten odotellaan onko sikiöllä vesipää, DandyWalker syndrooma tai joku muu totaalinen kehityshäiriö.

Kuitenkin edelleen vauva voi myös olla täysin terve. Kyllä mua rupee pikkuhiljaa hajottamaan tää vastausten odotus, epätietoisuus ja oma asiaan vaikuttamattomuus.

Tässä mun purkaus taas, maha kasvaa ihan hurjaa vauhtia ja koko ajan vaan enemmän muistuttaa itsestään päivittäin myös vaaveli, tänään saatiin tietää kumpaa odotetaan mutta eipä täällä paljasteta ;) Töissä pitää varmaan pikkuhiljaa kertoa mikä painaa ja miks koko ajan juoksen lääkärissä. Jos keskeytys tulee on sitten helpompi pomolle sanoa sairasloman syy. Jaa-a jos keskeytykseen joudutaan on se sitten hienosti viikkoa ennen häitä tai sitten heti häämatkan jälkeen, taitaa pikkasen vetästä mielialaa niistä juhlista matalalle...

Mutta oikein mukavaa odotusta muille lokokuisille, palailen aina välilä kirjottamaan kun jaksan...

B-E rv 14+3 kait (koko ajan tuokin muuttuu, ultrien perusteella)

Vierailija
13/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappuyötä!

Kirjoittelen näin myöhään, kun uni ei vielä tule silmään. Meillä oli vapun vietossa yksi tuttu lapsiperhe ja yksi ystävä. Oli kyllä mukavaa saada vaihtelua arkeen ja jutella muiden aikuisten kanssa enemmänkin. Söimme myös hyvin ja voimme paksusti... Tosin raskaus vaikuttaa syömisiini niin, ettei kauheasti jaksa ahmia, kun on jo ihan täynnä. Normaalisti ei kyllä tee tiukka ahmia vaikka kahden edestä:)

Mietin juuri, miten tärkeää on saada tavata muita ihmisiä ja saada kosketusta muuhunkin elämään kuin kotielämään. Itse ole kotiäitinä kolmatta vuotta, joten vaihtelua ei tule edes työelämästä. Nautin kyllä kovasti kotona olosta, mutta kieltämättä välillä tuntuu, että ajatukset kiertää samaa kehää ja muutenkin passivoituu ja tylsistyy.. Olisi tärekää olla joitain omia juttuja, joista saa potkua siihen, että on muutakin kuin äiti.

No, hyvää vappua ja yötä kaikille!!

Kerttu07 rv 14+1

Vierailija
14/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghigi, sinut tunnistinkin jo aiemmin täältä, sen verran moni tuntomerkki osui kohdalleen. ;)

Jotenkin siellä missä muuten olemme yhteyksissä, ei tällä hetkellä oikein huvita raskaudesta paljon jutella, tiedätkin varmaan miksi.

Kuulostaa tosi rankalta BrownEyen tilanne. Voimia teille roppakaupalla!

Liikkeet tuntuvat minullakin paljon hennompina kuin esikoista odottaessa näillä viikoilla. Olen kirjannut muistiin, että ensimmäisessä raskaudessa mieskin on tuntenut potkut mahan läpi jo rv 17+1! Nyt ei taida tarvita siitä haaveilla vielä moneen viikkoon, sen verran vaisuja liikkeet ovat. Nyt mulla onkin istukka edessä, joten se voi aika lailla vaimentaa.

Nyt esikko heräsi, moi!

susanna 16+6

Vierailija
15/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinun tilanteesi kuulostaa sekavalta, olen pahoillani. Toisaalta se osoittaa sikiödiagnostiikan vaikeuden: On turvotusta, ei ole turvotusta, on rakkulaa tai sitten ei, aivoissa ehkä jotain tai sitten ei. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja pääsette riepotuksen jälkeen nauttimaan ainakin viimeisestä kolmanneksesta. Hoidollisesti olette varmaan hyvissä käsissä.

Tänne ei kuulu kummempia, ei kutia vielä pientä mahakumpua ja vaatteilla voi vielä peittää. Olen kyllä kertonut muutamalle " kaukaisemmalle" ystävälle, miksiköhän niille on helpompi kertoa kuin läheisille ystäville? Perhe toki tietää.

AJL

Vierailija
16/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BE: voimia rankkaan odotukseen ja odotteluun! Mie niin hartaasti toivon että saisitte vielä jatkossakin hyviä uutisia ja lokakuussa pienen käärön syliinne! Rankka tilanne!

Meidän vappu on menny tässä kotona, molemmat tytöt sairaana. Räkä lentaa ja uni ei maistu. Viime yönä kuopus nukkui 15min - 1h pätkiä, ihmeen hyvin itse kyllä siinä tohinassa sain levättyä. Toinen vei miulta tyynynki jossain vaiheessa.

MAHA on edelleen ihan simpsakan pikkanen, eli omat vaatteet käytössä.

ETOMINEN alkaa pikkuhiljaa vähentyy, mutta edelleen aikaajoin olo on kamala.

väpä ja touho rv en ees tiedä....

Vierailija
17/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa itsekin taas vaihteeksi kertoisin kuulumisia. Olen koettanut ehtiä käydä silloin tällöin lukemassa, missä lokakuiset menevät. Monet ovat jo koputteluja mahasta tunteneet - voi teitä onnellisia :) Itse odotan niitä jo innolla ja niin odottaa mieskin. Mutta ei voi muuta kuin odotella.

Voimia BrownEye - onpa kerrassaan raskas tilanne :/ Mutta kuten AJL totesi, niin onneksi olette hoidollisesti hyvissä käsissä. Toivotaan, että muutaman viikon päästä tilanne on jo normalisoitunut ja pääset nauttimaan raskaudestasi. Voimia!!!

Uusille tulokkaille tervetuloa joukkoon.

Mahatuntoja koetan tosiaan tunnustella, mutta liikkeitä en vielä havaitse. Pahoinvointi on helpottanut. Pari kertaa viikossa vielä on laatta lentänyt. Ruoka maistuu, mutta paino ei ole pariin viikkoon lisääntynyt. Maha on aika pieni, mutta erottuu kyllä - eikä kaikki omat vanhat housut enää mahdu jalkaan.

Galluppina kysyisin sellaisen, että mitä vaunumerkkiä suosittelette??? Meillä tarkoitus nyt parin viikon sisällä perehtyä aiheeseen, että voidaan vertailla hintoja täällä ja Suomessa. Yhdistelmäkärryt on tarkoitus hankkia. Mistä te olette tykänneet?

Iloista Wapunjatkoa lokakuisille!

Fudgis 16+2

Vierailija
18/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia BrownEyelle. Ei voi kuin kuvitella kuinka raskasta jatkuva odottaminen on, toivottavasti ei kuitenkaan osottaudu vakavaksi vaan saisitte terveen pienokaisen syksyllä!!!

Meillä vappu on sujunut ihan leppoisasti, käytiin kaupungilla ja syötiin jätskiä...hyrrr...

Omaa napaa: Maha kasvaa aivan kamalan kovaa vauhtia, mutta vielä ei tunnistettavia liikkeitä ole tuntunut, tässä parin viikon sisällä niitä odottelen. Sais jo tulla jotain potkua että uskois että masussa on joku ja voi hyvin... Kohtu on kiivennyt jo navan yli, onko muilla vai olenko vain omituinen tuossa asiassa. Jos mulla vaan ei ole tilaa sisällä kasvaa niin pitää kasvaa ulos???

Vaunuista: Meillä taisi olla aiemmion BRIOt, mutta nyt tulee emmaljungat, kun saan siskolta(ehdin jo hävittää nuo aiemmat, ja ne oli vielä tuplavaunut)

Mutta eipä tässä oikeastaan muuta...

moonshine 15+0 (Enää 25viikkoa jäljellä =) )

Vierailija
19/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna taas työmatkalle.

BrownEyelle paljon voimia! Varmasti todella raskas tilanne, kun epätietoisuus jatkuu.

Painosta: Mä just huomasin, että olen varmaan eniten massaa kerännyt henkilö lokakuisten ketjussa. Tänään oli mennyt 60kg rikki :0

(eli + 7kg)

Muutenkin mulla on nyt ollut muutaman päivän todella epämukava olo, kohtu tuntuu hirmu painavalta ja aralta. Sattuukin monta kertaa päivässä. Eilen kävin xyclingissa, 30 min, ja sen jälkeen supisteli joten se siitä sitten. Pitää liikkua rauhallisemmin.

Liikkeitä luulen tunteneeni nyt parina päivänä, jee!! On ne kyllä aika heikkoja, mutta ihan uudenlaisia tuntemuksia joten epäilen että ne on nyt niitä kovasti odotettuja vaavin liikkeitä :)

Riza 16+6

Vierailija
20/28 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uni jo kutsuu (meinasin nukahtaa sohvalle istualleni), tulin kuitenkin naputtelemaan muutaman rivin.

BrowEyelle paljon voimia epävarmaan tilanteeseen.

Fudgis kyselit vaunuista. Meillä on Brion Novat ja olemme olleet tyytyväisiä. Koska lapsillemme tulee ikäeroa vain hieman vajaat 1v10kk, mietimme tuplarattaiden ostamista. Säilytämme kuitenkin nuo Briot, koska ovat toimeet hyvin kaikin puolin. Kohdemaassasi (kuten ehkä muistat, mieheni oli siellä töissä kaksi vuotta) jotkut jutut ovat aika kalliita, toiset taas edullisempia kuin Suomessa. Kannattaa siis todellakin vertailla hintoja! Toinen asia, mihin kannattaa kiinnittää huomiota muualla kuin Suomessa asuessa, on vaunujen talvikestävyys: Millaiset renkaat, millainen koppa jne. Yksi asia, joka on todella hyvä yhdistelmärattaissa on ns. heittoaisa.

Tutanna: Olen kanssasi samaa mieltä, ja tämä onkin hyvä paikka keskustella raskaudesta :)

Mahan koko-keskusteluun en ole ottanut kantaa. Raskauteni näkyy nyt siten, että näytän hieman pyöristyneeltä, mutta en vielä raskaana olevalta. Käytän nyt " välivaatteita" , jotka tullevat uudelleen tarpeeseen vauvan syntymän jälkeen. Viikonloppuna ostin yhdet pellavaiset äitiyshousut, jotka tuntuvat niin ihanilta jaloissa.

Nyt nukkumaan,

Ghigi (17+6)