Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ei syö 500-800g kasviksia päivittäin?
Kommentit (28)
Söin eilen aamulla desin mustikoita aamupuuron kanssa. Lounaan aloitin raastepöydällä, otin siitä puolet lautaselle. Päivällinen oli kasviskeitto lautasellinen, tein sen itse eikä siinä ollut muuta kuin kasviksia. Iltapalaksi viili marjoilla ja appelsiini. Taulukon mukaan en syönyt 800gr kasviksia, marjoja ym. tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
800g kasvista päivässä on silkkaa ympäristöpolitiikkaa. Sillä ei ole minkäänlaista terveysperustetta. Kalliita kaloreita.
Eurolla saat kilon vihanneksia
Hyi kasviksia en ole itu hippi enkä pupu tai elokapinan mt ongelmainen taukki, vaan mies raavas lihaa syövä mies lihaa vähiintään 600g päivässä ei kasviksia.😃😃
Vierailija kirjoitti:
Hyi kasviksia en ole itu hippi enkä pupu tai elokapinan mt ongelmainen taukki, vaan mies raavas lihaa syövä mies lihaa vähiintään 600g päivässä ei kasviksia.😃😃
Onnea suolistosyövästä jatkossa. Vaipat onkin miehekkäät 😆
On.
En syö kasviksia lainkaan, pelkkää lihaa.
Syön kyllä välillä hedelmiä :)
Vierailija kirjoitti:
On.
En syö kasviksia lainkaan, pelkkää lihaa.
Syön kyllä välillä hedelmiä :)
Miksi juuri hedelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Syön pääosin kasviksia. Silti on vaikeaa saada tuo määrä täyteen, eikä 800 grammaa tule kyllä ikinä.
Mä syön kyllä lihaa ja maitotuotteita ja silti kasviksia (johon lasketaan myös marjat ja hedelmät) tulee helposti syötyä 800 g / päivä. En ymmärrä, miten se olisi pääosin kasviksia syövälle hankalaa.
Miksi miehet kuolevat aiemmin kuin naiset?
Vaikka yrittävät ahkerasti hävittää naisia itse tai saada heitä tekemään lopullinen päätös itse.