Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ei syö 500-800g kasviksia päivittäin?
Kommentit (28)
On mun emäntä. Syö yhteensä ehkä sen 500g itse syö jo perunaa tuon verran.
Helpoati tulee kilo perunaa, riisiä tai pastaa päivässä.
Minä syönkin lähes 12 kiloa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole
Hyvä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Itseasiassa. Olen monet vuodet syönyt kasviksia ja vihanneksia runsaasti. Nyt tuli stoppi, täysi kyllästyminen. Syön kyllä päivittäin noita, mutta ei taida useinkaan tulla 500 g täyteen. Enkä enää edes mieti moista. Keho kyllä kertoo, mitä se kaipaa. Joskus enemmän ja joskus vähemmän kasviksia.
N 56 170 m/61 kg
Kaikkiin ei vihervasemmistolainen propaganda vaan uppoa.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin ei vihervasemmistolainen propaganda vaan uppoa.
Sori siitä.
Riikka Purra iloitsee kasvissyönnin yleistymisestä:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/mt-riikka-purra-iloitsee-kasvissyonnin…
Voi kuule. Kyllä niitä ihmisiä riittää Suomessa pilvin pimein, joiden ruokavalioon kuuluu tyyliin desi porkkanaraastetta lounaalla eikä sitten muuta kasvista hedelmää tai marjoja.
Tänään olen syönyt jo 1kg perunaa, 500g parsakaalia ja 2 banaania
Vierailija kirjoitti:
Helpoati tulee kilo perunaa, riisiä tai pastaa päivässä.
Nää nyt vaan ei siihen kiintiöön kuulu.
Mä syön mielestäni paljon kasviksia mutta en ole ikinä ajatellut paljonko se vois olla grammoissa - 800g tuntuu tosi paljolta ihan noin kaikkiaan.
Syön pääosin kasviksia. Silti on vaikeaa saada tuo määrä täyteen, eikä 800 grammaa tule kyllä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa. Olen monet vuodet syönyt kasviksia ja vihanneksia runsaasti. Nyt tuli stoppi, täysi kyllästyminen. Syön kyllä päivittäin noita, mutta ei taida useinkaan tulla 500 g täyteen. Enkä enää edes mieti moista. Keho kyllä kertoo, mitä se kaipaa. Joskus enemmän ja joskus vähemmän kasviksia.
N 56 170 m/61 kg
Tuo "Keho kyllä kertoo, mitä se kaipaa" varmaan on ihan totta, itselläni tulee aina välillä ihan pakottava tarve syödä kalaa.
Suurin osa ihmisistä ei syö kasviksia edes päivittäin ja siinä ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Syön pääosin kasviksia. Silti on vaikeaa saada tuo määrä täyteen, eikä 800 grammaa tule kyllä ikinä.
Samaa mietin, eilenkään ei tullut vaikka joka aterialla söin vain tuohon 800g sopivia kasviksia yms.
En kyllä ajatellut ryhtyä enempääkään syömään.
800g kasvista päivässä on silkkaa ympäristöpolitiikkaa. Sillä ei ole minkäänlaista terveysperustetta. Kalliita kaloreita.
Ei tietenkään ole