Oletteko korkannneet jo tänään
Oln juonut pari longeroa ja avaan viinipullon kohta. Viikko viikko systeemi ja lapset miehellä .
Kommentit (21)
En korkannut mutta kaksi olutta auki sihauttanut.
Korkkasin mä maitotölkin aamulla 😃
Aika huonosti menee, jos tähän aikaan pitää jo olla juopottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin, velatkin tuntuu saatavilta:)
Olen juonut puoli plloa viron votkaa
En ole koko vuonna juonut vielä lasillistakaan mitään alkoholia, koska ei ole ollut siihen tarvetta.
Korkkasin yhden tuoreen limen aamulla. Puristin puolikkaasta mehut juomaveteni sekaan.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Korkkasin mä maitotölkin aamulla 😃
Samoin. Ensin kaupoille, sitten mökkiä lämmittämää ja illalla vasta sauna ja oluset.
Jos aikoo juoda koko päivän pitää aloittaakin aamulla.
Siinä samalla kun tissuttelet ja lasket pennejäsi niin mieti Miksi nuoret ja vähän vanhemmatkin velkaantuvat ilman todellista syytä? Avaudu vapaasti. Esimerkin voi katsoa Areenasta.
Ylihuomenna oon tähän aikaa jo korkannut!
Ei maitotölkissä ole korkkia ja Gefilus-mehu sattuu olemaan loppu, eli en. Kahvipannussakin on kansi, ei korkkia.
Join kupin teetä. Töitä pitää tehdä.
Perjantaina sitten vapottelen kannabista, siihen saakka selvänä.
just noin, ihan oma fiilis aamulla, sitten pääsee nukkumaan ajoissa. siinä on oma fiilis milloin juo jotain. musaa, siivousta, saunaa, jne. mulle on sama vaikka aamu kuudelta. siis joskus- ei joka viikkokaan mitään. viihtyisää päiv'' ny sitten vaan. Liisa niminen tai gatenegro -vihreä pahvinen viini on suht ok. ja ne kuutiot, niissä ok makuja.
Vierailija kirjoitti:
joo siinä oma fiilis aamulla- vastaavasti on kuukaudenkin että ei yhtään mitään. miks pitäis vapaalla olla ilta-aika. musaa, siivousta ,chillailua kun saa olla omissa oloissaan. ok
Ei, en ole päihdeongelmainen, saati että olisi lapsia jotka vituttavat niin paljon että sen takia pitää juoda aina kuin mahdollista.