Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kaverille, joka kaikesta huolimatta jaksaa ottaa yhteytttä?

Vierailija
03.02.2026 |

Tämä entinen kaverini on pitänyt minua piirissään, koska voi tarvittaessa kokea paremmuutta, kun mulla menee huonommin kuin hänellä. Hän harvoin ottaa yhteyttä, eikä ikinä ainakaan ehdota tapaamista. Itse olen hänelle ehdottanut sata kertaa että nähdään silloin ja tällöin mikään ei käy ja aina on muka niin älytön kiire.

Jos minulla menee hyvin ja on muita kavereita ta sosiaalista menoa ja laitan esim julkaisun jonnekin kaveri ignooraa nämä aina eikä ikinä laita mitään positiivista minulle. Hän muutenkin käyttää minua monesti tietolähteenä ja vähän kohteena jota voi säälitellä ja voivotella (en tätä halua, olen voimakas nainen ja pärjään helkutin hyvin yksin)

Olen pari kertaa sanonut kaverille että en halua kaveria jolla ei ole aikaa mulle ja olla läsnä mulle aina jos näen hänet jossain hän sanoo (kun sä oot niin ja niin hyvä kaveri ollut mulle) Okei no tätä näyttöä ei ole tullut koskaan. Hänella on siis äärimmäisen huono itsetunto.

Nyt katkaisin lopullisesti välit. Sanoin en halua tuollaisia kavereita enää. En vastaa puheluihin, en muihin sosiaalisiin palveluihin instaan, fb estin jo ettei voi lähettää viestiä. Silti aina jotain kautta spämmii jotain. Pitääkö mun joka luukusta blokata tuo. En vaan halua tuollaisia negatiivia energianviejiä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Een vain jaksaisi tuota. Pistäisin totaaliset estot kaikkialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi