Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö 8-vuotiaan hoitamaan 5-vuotiasta pariksi tunniksi?

Vierailija
29.04.2007 |

Jos itse pitäisi lähteä 15 km:n päähän jumppaan...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäiset lapset ovat olleet kotona noin puoli tuntia, kun olen käynyt pikaisesti lähikaupassa.

Vierailija
2/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan naapuri. Mietin vaan, että onkohan oikeasti ihan asiallista tehdä noin. Itsellä ei tuon ikäisiä lapsia ole niin en oikein hahmota. Aika rajulta näyttää kyllä meno, lapset painavat pitkin pihoja ilman mitään kontrollia. : I

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset samanikäiset ja ovat olleet max 15 min jos olen käynyt pyykkituvalla, silloinkin niin että voivat halutessaan tulla perässä. Jos lapsille sattuisi tuona 2 tunnin aikana jotain, kysessä olisi heittellejättö´ainakin 5 v osalta.

Vierailija
4/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omat lapset samanikäiset ja ovat olleet max 15 min jos olen käynyt pyykkituvalla, silloinkin niin että voivat halutessaan tulla perässä. Jos lapsille sattuisi tuona 2 tunnin aikana jotain, kysessä olisi heittellejättö´ainakin 5 v osalta.

Vierailija
5/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 8 v voi ottaa vastuuta noin pitkäksi aikaa, korkeintaan puol tuntia kun kävisin lähikaupassa

Vierailija
6/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä paitsi halua olla myöskään yksin. Nynny ei ole, sosiaalisesti lahjakas, lapset vaan on niin erilaisia, tämä lapsi ei viihdy ollenkaan yksin.