Jättäisitkö 8-vuotiaan hoitamaan 5-vuotiasta pariksi tunniksi?
Jos itse pitäisi lähteä 15 km:n päähän jumppaan...?
Kommentit (6)
vaan naapuri. Mietin vaan, että onkohan oikeasti ihan asiallista tehdä noin. Itsellä ei tuon ikäisiä lapsia ole niin en oikein hahmota. Aika rajulta näyttää kyllä meno, lapset painavat pitkin pihoja ilman mitään kontrollia. : I
Ap
Omat lapset samanikäiset ja ovat olleet max 15 min jos olen käynyt pyykkituvalla, silloinkin niin että voivat halutessaan tulla perässä. Jos lapsille sattuisi tuona 2 tunnin aikana jotain, kysessä olisi heittellejättö´ainakin 5 v osalta.
Vierailija:
Omat lapset samanikäiset ja ovat olleet max 15 min jos olen käynyt pyykkituvalla, silloinkin niin että voivat halutessaan tulla perässä. Jos lapsille sattuisi tuona 2 tunnin aikana jotain, kysessä olisi heittellejättö´ainakin 5 v osalta.
ei 8 v voi ottaa vastuuta noin pitkäksi aikaa, korkeintaan puol tuntia kun kävisin lähikaupassa
Eikä sitä paitsi halua olla myöskään yksin. Nynny ei ole, sosiaalisesti lahjakas, lapset vaan on niin erilaisia, tämä lapsi ei viihdy ollenkaan yksin.
Meillä samanikäiset lapset ovat olleet kotona noin puoli tuntia, kun olen käynyt pikaisesti lähikaupassa.