Suosikaa suomalaista!
Nyt kaikki joukolla ostamaan Suomessa valmistettuja tuotteita. Omaa maata ja omaa kansaa pitää kannustaa ja tukea.
Kommentit (21)
En suosi kun ei ole rahaa suosia, ulkomaalaiset jutut yleensä puolta halvempia.
Nyt me vaan säästetään ja käytetään rahaa sitten vasta kun hallitus vaihtuu. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mä suosin Lapuan kankureita. Niillä on superihania ja lämpimiä villafilttejä.
Sen verran suosin että hankin suomenlapinkoiran enkä ranskanbuldogia vaikka mies olisi kovasti ranskanbuldogin halunnut koska on hänen lempikoirarotunsa.
Nyt säätän. , Temutan, ostan Lidlistä halpaa. Kun hallitus vaihtuu niin sitten hankitaan uusi koti, uusitaan kaikki koneet ym. Ym,
Säästetään. Nyt Purra ja Orpo voivat nautti tai tuntea häpeää , kun leikkasivat ostovoiman josta kierre työttömyyteen ja. TARKKAILULUOKALLE PERKELE . 👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Nyt säätän. , Temutan, ostan Lidlistä halpaa. Kun hallitus vaihtuu niin sitten hankitaan uusi koti, uusitaan kaikki koneet ym. Ym,
Tota noin. Sinuna en odottaisi. Kaikki paremmat liikkeet on konkassa siihen mennessä. Nyt menee konkurssiin Asko ja Sotka. Jos kauan varrot, niin ei ole enää mitään mistä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep 👍
Ostin jo Paapiiltä mekon. On nätti ja kiva ja tulee käyttöön ensi kesän hellepäivinä.
Tosi hyvä. Nyt vaan persut ja kokkareet kuluttamaan ja tekemään lapsia tähän köyhyyteen niin paljon kun perse kestää. 😂😂😂😂
Lapuan kankureilla on myös ihania villahuiveja. Ostin sellaisen. Se on niin kaunis ja lämpöinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostat temusta? Eikö sekin ostelu kannata lopettaa jos säästää?
En voi. Jos suosin suomalaista niin ostoksista jää yli puolet ostamatta kun rahat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota noin. Sinuna en odottaisi. Kaikki paremmat liikkeet on konkassa siihen mennessä. Nyt menee konkurssiin Asko ja Sotka. Jos kauan varrot, niin ei ole enää mitään mistä ostaa.
Nyt annetaan Purran nauttia ostovoiman leikkaamisesta. Sitä sai mitä orpon kainalossa tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosin Lapuan kankureita. Niillä on superihania ja lämpimiä villafilttejä.
Villaa! Pehmeitä!🥰
Ap. Luuletko todella että sun aloitusella on sentinkään vaikutusta ????
Köyhänä ei ole varaa valita, kiitos leikkausten ja jatkuvasti nousevien hintojen ja elinkustannusten.
Suomessa vaatteita valmistavia yrityksiä on nyt helpommin löydettävissä kuin joku aika sitten. Olen päättänyt ostaa niiltä ihan vaan sen takia koska voin. Hauska ajatella, että tämä on mun ekoteko Suomen ja luonnonsuojelun hyväksi.
Ostan aina suomalaista jos sitä vaan on.
Jep 👍
Ostin jo Paapiiltä mekon. On nätti ja kiva ja tulee käyttöön ensi kesän hellepäivinä.