Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himin lontoon konsertti 27.4.2007 - same old story

Vierailija
29.04.2007 |

Olen fanittanut himiä teinistä saakka mutta nyt tuntuu että ei jaksa. Himin boardit on täynnä pettynetä arvioita - artisti totaalisen kännissä, sanat unohtuivat jne. Tämähän ei taida olla ensimmäinen kerta kun näin käy ja viimeaikoina yhä useammin.

Miksi nämä suomalaiset taiteilijat aina törmää tähän. Tuleeko tästä taas yksi kiva tarina, jota saa seurata yksityiskohtineen - Saarikoski, Melleri, Juice, Badding, Andy McCoy ...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietty, jos sattuu olemaan näitä trendipellejä, jotka diggailee tasan sitä mitä pyörii listoilla... säälittävää.

Vierailija
2/8 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihin et sinä taida lukeutua, oi sinä hurmaava kaunokainen? Olet varmasti myös ollut Paparazzin listoilla?

Vierailija:

Sitä olen muuten aina ihmetellyt, että MITÄ se Ville näkee siinä muijassaan (niiin tympeän näköinen ämmä),

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee siitä nykyään mieleen klovni. Kammottava, pöhöttynyt, silmät pullistuu päästä.

Vierailija
4/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vaan aivoon ainainen julkinen alkoholismi

Vierailija
5/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopo karannut käsistä.

Vierailija
6/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen muuten aina ihmetellyt, että MITÄ se Ville näkee siinä muijassaan (niiin tympeän näköinen ämmä), mutta taitaa viihtyä niin juopon/huumehörhön muijan seurassa, kun itsessäänkin samaa vikaa... Harmi, on kuitenki niin loistava artisti muuten.

Katsotaanpas vaan, niin tulevaisuudessa Ari Koivusella on samanlaisia lieveilmiötä; ainakin jos alkaa oikein menestymään, niin päähänhän sillä taas kihahtaa... Tuollaista vähän pelkään, toivon, että erehdyn.

Vierailija
7/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun olivat " breikanneet" . Keikka maistui ulkoa-opetellulta, maneerit, välijuonnot, kaikki, oli tismalleen samat kuin edellisellä keikalle. Ehkä se oli ison maailman tuomaa alkujännitystä, mutta PETYIN. Se aitous, todellinen karisma, jota Villestä huokui alussa, oli mennyttä. Tilalla levy-yhtiön stailaajan pukema marionetti. Onhan ne ihan hyviä biisejä tehneet sen jälkeenkin, ja Villellä on edelleen ihan ok ääni (ainakin valmiissa äänitteissä), mutta varsinainen fanittaminen minulta loppui siihen keikkaan. Minua säälittää ja harmittaa, että oikeasti todella hyvä laulaja ja esiintyjä on hukkumassa pulloon ja tukehtumassa tupakkaan. Ääni on pian mennyttä, ulkonäkö meni jo pari vuotta sitten.

Vierailija
8/8 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän oli vielä jokin aika sitten hyvin johdettu, päämäärätieotinen bändi, jolle kaikki oli mahdollista. Nyt näyttää että viina vie. Tosi surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän