Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen pari sun sukupuolielimelle

Vierailija
02.02.2026 |

Ootko ikinä kohdannut tälläistä? 

Minä olen, vasta nyt lähempänä 40ikävuotta. Ja en tiedä tuleeko tästä jutusta mitään, koska elämä ja sitä sekoittavat tekijät.

Aivan siis uskomatonta seksiä ja molemmilla pitkiä huuto-orgasmeja. En ole ikinä. Ikinä. Kokenut mitään vastaavaa vaikka naisia on ollut ja kokemusta yli 20vuoden ajalta. Naisia tosin alle 20. En saa tota naista mielestäni enää mitenkään. Kaiken huvittavinta on ettei minulla ole mitään 20cm kohtuporaa, vaan juuri hänen anatomialleen sopiva. Nostaa muuten itsetuntoa kaiken sen internetin mädättämän ja pettävän exän tuhoaman itsetunnon jälkeen. Millä todennäköisyydellä koen enää ikinä vastaavaa? Aika pienellä, kun ei tällä ulkonäöllä vaan valita naisia. Aika pitkä avautuminen, mutta ei näitä kavereille kehtaa puhua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin kokeneena. Rakastuin nuorena vaimooni ja ihan selkeästi vaimo pillu rakastui kaluuni ja toisin päin. He olivat niin hyvä pari, että vaimoni ja siten minä myös sai aivan maagisia orgasmeja yhdynnöissä. Olen aivan varma, että myös vaimoani vei vaimon pillu, kuten minuakin veti kullini rakkaus vaimon pillua kohtaan . Varma siksi, että vaimoni harhautti minut jo alle 20v kihloihin ja myös naimisiin, kun naitiin niin paljon että meni kumi rikki ja siitäkö tuleva vaimo vasta innostui, eli pantiin paljaalta liki joka päivä,että varmasti tärppäsi ja sitä myöten sitten naimisiin. Oltu siitä lähtien fyysisesti ja henkisesti yhtä kun oltu yhdynnöissä. Vehkeemme on toisille luotuja, samoin kyllä mekin, eli vaimo on täydellisen sielunkumppani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan