Millaisella miehellä on pokkaa vokotella naisia vihkisormus sormessa?
Just viikonloppuna törmäsin tällaiseen pienten lasten isään. Käsittämätöntä.
Kommentit (19)
No minua on yritetty iskeä useamman kerran vaikka pidän sormusta aika näkyvästi vielä esillä. M43
Moni nainen juuri tykkää varatusta miehestä. Eikös tästä ole tutkimuksia melkeinpä, että sormus tekee miehestä halutumman. Mitä tämä kertoo naisista?
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen juuri tykkää varatusta miehestä. Eikös tästä ole tutkimuksia melkeinpä, että sormus tekee miehestä halutumman. Mitä tämä kertoo naisista?
On se miesten keskuudessa ihan tunnettu juttu, että vihkisormus on melkoinen p1llumagneetti.
No hyh hyh, jos näin on että naiset lähtevät mukaan helpommin kun sormus kiiltelee sormessa. Itse sanoin miehelle että vaikka hän ei itse kunnioita avioliittoaan, niin minä kunnioitan :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rengas takaa laadun
T: isi
Ei todellakaan. Suomalaisten ukkojen taso heikentyy vuosi vuodelta 😂
Inhottavaa. Mitä muuta kuin paha mieli vaan jää kaikille osapuolille.
Olin aikoinaan työkaverien kanssa junassa menossa Hesaan kursseille, konnari sormus sormessa pyysi lähtemään kanssaan Hesassa tanssimaan. Mullakin oli sormus nimettömässä. Menin kursseille.
Nolompi olis salailla. Nythän naiset tietää millainen tyyppii siinä pyörii. Varattu.
Antaa siis olla.
Ei kantsi ottaa ehdotuksia tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa. Mitä muuta kuin paha mieli vaan jää kaikille osapuolille.
Äh
Onko pakko ottaa sitä tosissaan? EI.
Et lähde minnekään mukaan.
Holmöilee.
Ketä kiinnostaisi tosissaan joku varattu?
Kaveerata voi.
Itse olen tullut naisten puolelta useinkin vokotelluksi sormus sormessa. Pientä flirttiä voi toki takaisin tarjota, mutta lähellekään kaikille sekään ei riittäisi.
Tää on taas tätä naisten kaksinaismoralismia. Itse olen huomannut, että paljon aktiivisemmin naiset itse lähestyvät, kun on sormus sormessa.