Lestadiolaisäidit, miten ihmeessä pysytte hoikkina??
Itsellä vasta kaksi lasta ja kiloja on tullut.. Sensijaan tiedän monta lestad. äitiä joilla paljon lapsia, mutta ei minkäänlaista roikkuvaa mahaa eikä ylimääräistä missään??! Miten se on mahdollista?
No joo, tietysti kyse on vartalotyypistäkin jne mutta kuitenkin, olen pistänyt merkille että monet heistä ovat varsin hyväkroppaisia. Kk synnytyksestä ja ollaan jo farkuissa kuten ennen raskautta..? Ei ole onnistunut meikäläiseltä!
Kommentit (5)
Itselläni kaksi lasta, mitat 165/49 ja kiinteä maha. Kaikki hoikat ystäväni ovat yhtä hoikkia synnytysten jälkeenkin. Lihavia ovat valmiiksi jo paino-ongelmaiset. Ehkä lestadiolaisilla on kontrolloidumpaa elämää, eivätkä mässäile kuin possut.
etteivät heti tule raskaaksi uudestaan
miksi lastensaannin pitäisi lihottaa? Syömistään VOI säännöstellä, jos haluaa. Enkä edes ole mikään lesta.
Kyllä lestaäiditkin saa kiloja lasten myötä, ainakin minä. :) Enkä mä oo huomannut että meikäläiset äidit olis erityisen hoikkia, ihan kai samanlaisia kuin muutkin. Toiset lihoo, toiset ei.
En tunne yhtään lihavaa vl-äitiä. Ehkä he eivät ehdi syömään tai sitten heillä ei ole rahaa herkkuihin:)