Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen luota löytyi pienet pikkuhousut/-tangat

Vierailija
30.01.2026 |

Asumme mieheni kanssa erillään, ja olemme seurustelleet muutaman kuukauden. Minä olisin halunnut edetä ja mennä jo kihloihin, mutta hän aloitti neliraajajarrutuksen tätä ehdottaessani, eikä ollut innostunut edes lapsen hankinnasta. Olen koittanut sittemmin häntä vielä pehmitellä, mutta jotenkin ei ole kovin vastaanottavainen.

Eilen kun olin lähdössä hänen luotaan takaisin kotiin, niin WC:n kannellisesta pienestä roskiksesta löytyi myttyyn puristetut mustat tangat/pikkuhousut. Minä olen vähän isompi daami, ja ne narupöksyt ei kyllä minulle mahdu eivätkä ole siis minun. Kysyin mieheltäni, että mitkä nämä ovat ja kysyi sitten heti, että mistä ne löysin? Alahan selittää, sanoin. Hän siihen sitten totesi että ne ovat hänen serkkunsa, joka oli kylässä ja että ne ovat häneltä unohtuneet sinne.  Hieman epäilen tarinaa.. Mutta aloin miettiä, että voisiko ne olla hänen serkkunsa oikeasti? Miksi ne oli roskiksessa? Näyttivät ja tuoksuivat ihan puhtailta (tai ei siis käytetyiltä). Hänellä on kyllä serkkuja kenen ne voisivat olla. Kysyin sitten myöhemmin illalla että miksi serkku on ollut kylässä, mutta ei halunnut puhua aiheesta. Tiedän mutta en tunne heitä, niin en voi kysyä heiltä pitääkö tämä paikkaansa.

Mielipiteitä?

N26

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvasin että eihän täältä mitään kunnon vastauksia saa. Mies kyllä sanoo että on uskollinen ja luotan häneen sanaansa. Hän sanoi serkkunsa laittavan minulle pian viestin, mikä vahvistaa asian.

Ap

No millaisia vastauksia odotit? Että kaikki vahvistavat, että ihan normaalia löytää toisen naisen tangat roskiksesta ja tosi uskottavaa, että serkku on ne tunkenut roskikseen? Luota ihanaan mieheesi, äläkä epäile! Ole hyvä.

Vierailija
22/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvasin että eihän täältä mitään kunnon vastauksia saa. Mies kyllä sanoo että on uskollinen ja luotan häneen sanaansa. Hän sanoi serkkunsa laittavan minulle pian viestin, mikä vahvistaa asian.

Ap

Voi ap, sä olet ihanan hyväuskoinen. Miehen luona on ollut joku nainen, joka on jättänyt pikkuhousut tahallaan roskikseen sun löydettäväksi. Juu, luota vaan mieheen ja serkun viesti on sitten viimeinen vahvistus, että mies on luottamuksen arvoinen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitää pyytää anteeksi mieheltä epäilyitäsi ja hyvittää hänelle kaikki runsain mitoin. Muuten et pääse kihloihin.

Vierailija
24/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on et serkku luopui tangoista ja kenties osti uudet.

Vierailija
25/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehelle varoituksen paikka niin monta punaista lippua käytöksestäsi. 

🚩 Pengot miehen roskista

🚩🚩. Muutaman kk seurustelun jälkeen ehdotat kihloja ja lapsia

🚩 Painostat edelleen vaikka tiedät ettei mies halua edetä.

🚩 Puhut miehestäsi vaikka seurustelua muutama kk

Juokse mies ja juokse kovaa ja kauas, muuten olet kohta satimessa.

Vierailija
26/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne olla jostain srippiklubiltakin peräisin.

Vierailija
27/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö provo. Kummasti taas tää "kannellinen roskis" aiemmasta provosta tuli kummittelee.

Vierailija
28/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta laittoikin roskiin ne uudet, koska vanhat olivat sittenkin paremmat.

Vierailija
29/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selitys oli hyvin eriskummallinen.

Vierailija
30/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä sauna? Ehkä serkku kävi saunomassa?

Vierailija
31/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selkeästi sadisti ja psykopaatti.

Vierailija
32/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pani serkkua.

Mitä serkumpi sen herkumpi.

Tulihan se sieltä 😁

Vierailija
33/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää raasu käyttää pikkareita.

Vierailija
34/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jättää toisen roskikseen housunsa?

Vierailija
35/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tiktokissa pyörii niitä videoita että jätetään satunnaisen miehen luo omia juttuja, esim. Hiuslenkki tai huivi tms. viestiksi vakituisille kumppanille että siellä käy muitakin. 

Vierailija
36/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta laittoikin roskiin ne uudet, koska vanhat olivat sittenkin paremmat.

No ei kukaan estä heittämästä hetken käytettyä vaatetta pois. Siis pikkarit kait voi tulla pesusta,päälle ja sit miettiikin et kyllä näistä pitääkin luopua kun ei ole kivat. Itse just pesin pyykkiä ja näin siellä sit puhtaana yhden paidan, joka olis ollu jo menossa roskiin,mut päätyikin pesun kautta roskiin. 

Vierailija
37/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy kynsiviila tai raskaustesti niin voi silloin vasta huolestua.

Vierailija
38/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelin märät päiväunet osa 7643456.

Vierailija
39/39 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän tiktokissa pyörii niitä videoita että jätetään satunnaisen miehen luo omia juttuja, esim. Hiuslenkki tai huivi tms. viestiksi vakituisille kumppanille että siellä käy muitakin. 

Kuulehan, noin on tehty jo ennen tiktokkia ja muita ATK-vempeleitä, minäkin tein noin 80-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi