Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kotirouvalle on syntynt 3 lasta ja kaikki tähtäävät ylipoistouralle ja ovat jo todettu älyllisesti lahjakkaiksi. Olen kaunis

Vierailija
30.01.2026 |

Kotirouvana olemiseen ei tarvita suuria tuloja miehen puolelta, riittää että tyytyy ihan tavalliseen elämään. Olen itse ollut kotona kohta 20 vuotta ja tämä on ollut hyvin toimiva ratkaisu. Lapset ovat saaneet kasvaa rauhassa kotona, eritystä tukea tarvinneelle oli aina joku vastassa kun tuli koulusta. Pidän kotitöistä, joten niiden tekeminen ei ole tuntunut vastenmieliseltä (mies osallistuu myös, joskin minä teen valtaosan omasta tahdostani) sekään. Nyt kun lapset ovat jo isompia, on omaa aikaa harrastaa ja opiskella. Ymmärrän kyllä ne perinteiset sudenkuopat tämäntyylisessä asetelmassa, mutta mielestäni kotirouvuus on turhan haukuttua nykyään. Kaikille se ei tietenkään sovi, eikä kaikkia edes kiinnosta- valinnanvapaus kunniaan, myös meidän kotiin jääneiden osalta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnela 

Vierailija
2/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipoisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten saisin koti-isän puolisoksi. En jaksa tehdä kotitöitä.

Vierailija
4/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne 

Vierailija
5/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet itse tyhmä

Vierailija
6/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipoistoura on kiva 

Vierailija
7/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly vie yliopistouralaisten työt. 

Vierailija
8/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites seuraavat 20 vuotta, tuijottelet seiniä kun lapset ovat lähteneet maailmalle?

Vierailija
9/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle. Ystävättärelläni sama tilanne; kolme älykästä lasta, jotka kaikki opiskelevat jo yliopistossa. Rouva AMK, työkokemusta alle vuosi yli 20 vuotta sitten. Mies akateeminen, mutta luonteeltaan vaativa.

Vierailija
10/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten saisin koti-isän puolisoksi. En jaksa tehdä kotitöitä.

Me ollaan miehen kanssa vuoroteltu. Välillä toinen on ollut kotona ja välillä toinen. Välillä ollaan oltu molemmat töissä. Teinit ei enää kaipaa iltapäivällä aikuista kotiin. 

Vierailija
11/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa Ap meinasit spämmäillä tätä samaa aloitusta? Yhä huomautan, että olet unohtanut kertoa miten naapurin rouvat kadehtivat kauneuttasi.

Vierailija
12/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut sinulle. Ystävättärelläni sama tilanne; kolme älykästä lasta, jotka kaikki opiskelevat jo yliopistossa. Rouva AMK, työkokemusta alle vuosi yli 20 vuotta sitten. Mies akateeminen, mutta luonteeltaan vaativa.

Vielä 20 - 30 vuotta sitten tuo oli se asetelma: rouva kotiin ja mies uraa tekemään. Mutta nykyään nuorista isistä valtaosa pitää isyyslomat ja puolet perhevapaista. Nuoret miehet ovat tässä suhteessa hyvin erilaisia kuin isänsä. 

Vierailija
13/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa Ap meinasit spämmäillä tätä samaa aloitusta? Yhä huomautan, että olet unohtanut kertoa miten naapurin rouvat kadehtivat kauneuttasi.

Ai niin. Naapurin rouvat lisäksi kadehtivat kauneuttani

Vierailija
14/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs rahoilla elelet sitten, kun miehesi vaihtaa sihteeriinsä? Mistä ylipäänsä saat merkityksellisyyttä elämääsi nyt kun lapsetkaan eivät enää tarvitse sinua?

Vierailija
15/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Naapurin rouvat lisäksi kadehtivat kauneuttani

Kiitos. Tätä lisähuomiota odotimme ja toivoimme.

Vierailija
16/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva. Meillä on 5 lasta, eikä todellakaan ollut aikoinaan varaa siihen että jäisin kotiin. Ja olen minäkin kaunis, mitä se tähän asiaan liittyy?

Vierailija
17/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Meillä on 5 lasta, eikä todellakaan ollut aikoinaan varaa siihen että jäisin kotiin. Ja olen minäkin kaunis, mitä se tähän asiaan liittyy?

Et ole kaunis. Ei

Vierailija
18/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi 55 v ja 128 kg tumputtaa omalle fantasialleen spämmätessään sitä tänne.

Vierailija
19/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitään omia ansioita joista olisit ylpeä, vai elätkö ainoastaan lastesi saavutusten ja oman ulkonäkösi kautta? 

Vierailija
20/23 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Se tuossa ongelma, että jos mies päättää lähteä nuoremman matkaan, niin sitten olet köyhä loppuelämäsi. Mies kokee että töistä tulleet rahat kuuluvat itselleen, eikä laske sun sisäkön, taloudenhoitajan ja lastenhoitajantöitä miksikään, koska ne ovat palkatonta hyötyä, jota hän on saanut. Vaikka todellisuudessa, jos hän olisi vaikka leski tai adoptoinut lapset yksin, niin olet tehnyt työtä ja tuottanut hänelle hyötyä kymmenien tuhansien eurojen edestä hänelle joka vuosi.

Millainen sun eläke on? Onko sulle säästetty miehen eläkettä vastaavat säästöt? 

Vai miten olette huolehtineet siitä, että olette tasa-arvoisessa asemassa taloudellisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi