Te joilla ollut nyt influenssa - kuinka monta päivää kuume kesti?
Ja mitä muita oireita?
Täällä nyt 4 päivä menossa kuumeessa. Enää ei kuume nouse horkalla 39 asteeseen, mutta nousee kuitenkin 38.6 oli aamulla ja nyt taas 38. Jos vielä huomenna nousee - onko mentävä lääkäriin?
Kommentit (10)
No kun itsellä oli viimeksi (23v sitten) niin 5 päivää kesti kova kuume,sitte viimeinen yö hikoilin niin että se oli jo ihan sairasta,kuin saunassa.Sitte vaan hiipui pois,keuhkoihin jäi rohinaa ja söin antibioottikuurin.
Vierailija kirjoitti:
No kun itsellä oli viimeksi (23v sitten) niin 5 päivää kesti kova kuume,sitte viimeinen yö hikoilin niin että se oli jo ihan sairasta,kuin saunassa.Sitte vaan hiipui pois,keuhkoihin jäi rohinaa ja söin antibioottikuurin.
Kiva :/ eli voi kestää vielä jokusen tovin yskä on kyllä paha tässä ja rohisee tosiaan
Noin 5 päivää 39 kuumetta. Söin kyllä buranaa ja parasetamolia. Limaröhinä keuhkoissa noin pari viikkoa.
Minulla flunssan jälkeinen yskä paljastui keuhkokuumeeksi.
En ole koskaan kokenut influenssaa. Olen jo muutaman vuosikymmenen joka syksy ottanut rokotuksen, kun sen ilmaiseksi saan.
4 pv kuumetta. 2 päivää kokoajan, 2 viimeistä päivää lämpö nousi ja laski.
Ei virukseen tehoa antibiootti.
Kolme päivää huiteli 39 asteessa, pari päivää sen jälkeen pikkuhiljaa laski. Mutta olin tosi kipeä 1,5 viikkoa. Voimaton, väsynyt ja ruokahaluton.
Eikö ketään?