Kuriirifirman perseily
Ei enää ikinä.
Ensimmäinen paketti, ups.
Kuljettaja ei soita, oli vienyt paketin suoraan noutopisteelle ja sitten valheteli vielä että oli käynyt oven takana.
Aspa oli kuin kuiva nyrkki hanuriin, ei mitään apua eikä edes pahotteluita.
Toinen pakeeti, ihan sama kohtalo, sama ups, samat valheet.
Vaihdoin sitten fedexiin kun sen pystyi tekemään verkkokaupassa, ja heillä se kyllä toimi, mutta kesti todella kauan.
Nyt maksan hiukan enemmän, mutta dhl toimii.
Ei ole luottamista trumplandian kuriireihin.
Kommentit (5)
Fedex on vielä surkeampi kuin UPS, mutta nämä ovat alueellisia juttuja. Ainakin UPS käyttää täällä pelkkiä alihankkijoita, toinen niistä toimii hyvin koska on aina sama täysjärkinen vakiokuski joka soittaa ja sopii, toinen ei viitsi edes yrittää toimittaa pakettia.
Ei sentään jättänyt naapurille. Minulle ups yritti kerran jättää naapurinkin paketin, että minä toimittaisin sen heille. En ottanut, kun ei ollut mitään tietoa heidän kotona olostaan juuri ennen lomia.
Sama kokemus UPS:ista. Olivat kuulemma koittaneet toimittaa pakettia, mutta alaoven ovikoodin takia kuski ei päässyt kotiovelleni. Kysyin että miksi kuski ei soittanut niin olisin avannut oven. Läheteillä ei kuulemma ole puhelimia mukana. :D
Koko parin viikon saaga päättyi siihen, että kun UPS itse vaihtoi toimituspäivää ja -osoitetta neljä kertaa, yksi kuskeista soitti (millä puhelimella) raivon vallassa ja haukkui minut ylimieliseksi prinsessaksi kun vaihdan toimituspaikkaa kokoajan. :D Yritin sanoa etten ole vaihtanut sitä kertaakaan, mutta kuski vaan raivosi lisää ja löi luurin korvaan. Lopulta paketti saatiin toimitettua minulle töihin, vaikka en saisi ottaa siellä omia paketteja vastaan.
Ei enää ikinä.
Mulla taas DHL:stä tuollaiset kokemukset, ilmoitetaan että yritetty toimittaa, mutta ei ole käyty lähelläkään, ei ole viety minne on luvattu viedä, kuljetustahan voi seurata. Firmasta huolimatta, kuskithan on kuitenkin paikallisia, enemmän laitan niiden piikkiin mokailut.
UPS on ihan kuuluisa tuosta äänettömästä ovikellon soittamisesta (eli että eivät edes yritä toimittaa kotiin)