Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko on sietämätön tapaus

Vierailija
28.01.2026 |

En tule toimeen hänen kanssaan mitenkään. Kun hän tulee meille käymään, joudun koko ajan pidättelemään itseäni, ukko on kestämätön tapaus, hän on vaativainen saamatta itse aikaiseksi yhtään mitään, kaiken pitäisi olla tietyllä tapaa ja kun hänelle sanoo, että no hopi hopi ruvetaan tekemään niin ukko alkaa äkäilemään. Raivo on valtava !

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun tarvii hänen seurassaan olla? 

Vierailija
2/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-appiukolla oli "toinen nainen". Kaikki sen tiesi, jopa vaimonsa. Jätin hänen poikansa sen takia että pelkäsin että poikansa tekee saman minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun tarvii hänen seurassaan olla? 

Mikä on äidinkielesi?

Vierailija
4/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään onnekas kun minulla ei ole ikinä ollut appiukkoa. Siis 3:sta pidemmästä suhteesta yksi oli elossa mutta asui toisella puolella maailmaa. 

Vierailija
5/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään onnekas kun minulla ei ole ikinä ollut appiukkoa. Siis 3:sta pidemmästä suhteesta yksi oli elossa mutta asui toisella puolella maailmaa. 

Kuvaukseni koskee vain yhtä appiukkoa, muita en tunne, eikä kaikki appiukot ole minun appiukon kaltaisia. Sattui nyt vaan tällainen ukko tuleen. Saan hänet kyllä hiljaiseksi, mutta taitaa ukko suuttua, mutta niinhän suutun minäkin. Sitten meillä on kaksi suuttujaa !

Vierailija
6/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä appiakka? Onlo samanlainen?

Vierailija
7/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi hän tulee teille käymään? Ja miksi olet paikalla, kun tulee?

Vierailija
8/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näet millainen miehesi tulee olemaan tulevaisuudessa. Omenat ei kauas puusta putoa.

Vierailija
9/9 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näet millainen miehesi tulee olemaan tulevaisuudessa. Omenat ei kauas puusta putoa.

Tämä! Juuri siksi jätin exäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän