Mitä tv-sarjoja muistat katsoneesi 80- ja 90-luvuilla?
Kommentit (226)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:45"]
Brisco Count Junior. Oli semmonen länkkärisarja ja olin ihan lovena siihen päänäyttelijään.
[/quote]
Niin minäki!
Pikku Kakkonen, Peukaloisen retket, Tao tao, Alfred J. Kwak, Olipa kerran ihminen ja Amerikka, Turtlesit, Animaaniset, Tiny Toons, Disney-ohjelmat, Maija Mehiläinen, Kaukametsän pakolaiset, se joku orava animaatio Pörri tai jotain, Prätkähiiret.
Lottoarvonta, Pulttipois, Onnenpyörä, Napakymppi, Kymppitonni, Speden spelit, Blondi tuli taloon, Avara luonto, Tilt, Jyrki, Lista top 40, Kyllä isä osaa, Kummeli, Salaiset Kansiot, Poliisi-tv, Gladiaattorit, Megavisa, MacGyver, Pelottaako?, Maa 2, Babylon 5, Kettu, Derrick, Juhan af Grannin ufodokumentit ja muut paranormaaliohjelmat, joku kanadalainen ratsupoliisisarja, Simpsonit, Iltalypsy ...
Hyvät Herrat, Vintiöt.
Aikavaras, Xena, Dharma & Grag, Klaani, Kameleontti, Piru Irti, Tohtori tuli kaupunkiin.
Muistaakos kukaan sellasta kun Malibu Shores? t.62
Siskoni on noita, Salkkarit, Paratiisi. Sit nää perus lastenohjelmat ysärin puolivälissä. Oon -90.
Bonanzan uusinnat tuli 90-luvun lopussa!
Olin lapsi 90-luvulla. Muistan Blondi tuli taloon sarjaa katsoneeni. Puhtaat valkeat lakanat jäi myös mieleen ja olen myöhemmin katsonut sarjan, ehkä paras suomalainen pitkä tv-sarja televisiohistoriassa. Tietysti Kauniit ja rohkeat, salkkareita katson silloin kun ne alkoivat ihan vuosikymmenen lopulla. Salattuja kansioita katsoin myös ihan vuosikymmenen lopulla.
Miami Vice. Sen loppumetrit olivat menossa, kun tuli yksinäisenä lauantaina kotiin. Vai oliko se perjantaina?
Olipas kunnon nostalgiapläjäys tää ketju.
Alf
Konnankoukkuja kahdelle
Ritari Ässä
Katuhaukka
Dallas
Dynastia
Roseanne
Benny Hill
Pätkis
Lemmenlaiva
Ruusun aika
Bill Cosby Show
Ihmemies
Öhman
Metsolat
Hill Street Blues
Pieni talo preerialla
jne
Kaikki tainneet tullakin jo ketjussa aiemmin. Paljon sitä tulikin katsottua joskus kakarana telkkaria. Nykyään ei sitten enää ollenkaan.
Näitä ei taidettu mainita: Viisi mustaa kanaa oli paras minisarja ikinä, Lovejoy-nimistä antiikkikauppiasta seurasin, Älypäitä tottakai ja sitä kahjoa amerikkalaista poliisia jonka pari oli Dorrie Derrau. 80-luvulla katsoi telkkaria ihan sairaasti, joten olen nähnyt oikeastaan kaikki täällä mainitut 80-l telkkarisarjat... Sunnuntaisin tuli näitä minisarjoja kuten Paluu Eedeniin, sitten oli esim sellainen, jossa oli siskokset joista toinen oli superpahis ja toinen hyvis. Sen pahiksen plastiikkakirurgimies leikkasi lopulta naisen kasvot muodottomiksi - mikähän sen nimi oli? Sitten oli Pala taivasta ja pala maata - toisen maailmansodan aikaisesta Saksasta ja juutalaisesta tytöstä. Johnin ja Maryn tarina Australiassa eli Vastatuuleen oli kanssa aivan superhieno sarja. KAtsoin telkkaria ihan liikaa... Vastatuuleen saattoi olla myös jo 70-luvulla?
71 jatkaa: Scarlet letter ja Twilight zone tuli vielä mieleen. Jos joku muistaa miten Scarlet letter päättyi, niin olisin kiitollinen, palvelustyttö tuli raskaaksi papille eikä voinut paljastaa asiaa...
Saisko kaikki nämä uusintana, ei tarvis tehdä mitään tosi-TV ja Big Brother ohjelmia...
Dalla
Dynastia
Falcon Crest
Safiiri ja Teräs
Paluu Eedeniin
Ja monia muita aikaisemmin mainittuja sarjoja.
Alf, oli ihana ohjelma, samoin Kate ja Allye, Bill Cosby, Peukaloisen retket.
Mikä oli se toisen maailmansodan aikaan sijoittuva tv sarja missä oli tyynellä merellä usan ja japanin ilmavoimat vastakkain, jenkit lensi enimmäkseen siinä sinisillä hävittäjillä.....?
Kolmas kivi auringosta