Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi keskustelu bändien hyvistä levyistä

Vierailija
28.01.2026 |

Täällä on outo keskustelu, mikä bändin on tehnyt vain yhden hyvän levyn ja tuossa on sellainen turha riidanhaasto meininki, väitettiin heti alkuun, että Queen bändillä olisi vain 1 hyvä levy.

Tuolla puhuttiin myös Metallicasta ja itse olen samaa mieltä erään toisen kanssa siitä, että Master of puppets on heidän aivan ylivoimaisesti paras levynsä.

Heillä on kuitenkin muitakin hyviä levyä, itse pidän esimerkiksi levyistä: Ride the lightnign ja Justice for all.

Tämän takia haluaisin keskustelun, jossa kerrottaisiin bändejä, joille 1 levy on omasta mielestäsi selväsi parempi, kuin bändin kaikki muut levyt, eli tässä ei ole tarkoitus, että muut levyt olisivat huonoja tai niitä pitäisi haukkua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

King Diamond: "Them".

Minusta tämä on 1 kaikkien aikojen rock-levyistä mutta bändin muut levyt eivät ole erityisesti mieleeni.

Vierailija
2/2 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aiemmassa keskustelussa todennäköisesti mukana oli moni joka on kuullut vain sen ainoan "pakollisen" yleissivistyslevyn joka bändiltä löytyy ja sitten kuunnellut muilta levyiltä biisejä sieltä täältä. Yksi esiin nostettu oli Kissin Destroyer, no Kiss on sen lisäksi julkaissut 19 muutakin levyä joita kaikkia tuskin jokainen Destroyerin hehkuttaja kuunnellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi