Kylläpä tuli paha mieli Pupan puolesta
Kommentit (8)
Pupalle oli järjestetty ruokintapaikka kerrostalojen piha-alueelle, mutta se poistettiin rottaongelman vuoksi, Puppa kuolee nyt hädissään nälään :(
Vierailija kirjoitti:
vitu pedofiili painu vittuu
Siis satunnaisena vauvapalstan lukiana olen juuri ylläolevan kaltaisia julmia ja loukkaavia tähän Puppaan kohdistuvia viestejä ihmetellyt. Mikä aiheuttaa tällaisen aggrression vanhaa ihmistä kohtaan? Miksei palstan yllapito puutu näihin kiusaamisviesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis satunnaisena vauvapalstan lukiana olen juuri ylläolevan kaltaisia julmia ja loukkaavia tähän Puppaan kohdistuvia viestejä ihmetellyt. Mikä aiheuttaa tällaisen aggrression vanhaa ihmistä kohtaan? Miksei palstan yllapito puutu näihin kiusaamisviesteihin?
Kärsitkö peräpukamista? Siihen auttaa hirudot forte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö peräpukamista? Siihen auttaa hirudot forte.
Ei minulla ole terveysongelmia, ja todella epäkohteliasta kysyä tuollaista intiimi vaiva kategroain asiaa näin julkisesti. Ihmettelen tätä töykeyttä jota en ole voinut olla huomaamatta näissä keskusteluissa.
Satunnaisena vauva palstan lukijana olen ihmetellyt ihan samaa. Vanha ihminen joka kirjoittelee mukavia youghurteista ja muista, ja häneen suhtaudutaan merkillisen vihamielisesti, ja viestejä poistellaan. Epäreilua, sanoisin että täyttää netti ki u saaminen tunnusmerkinnöt.