Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain töihin hautausmaalle.

Vierailija
27.01.2026 |

Palkka vähän yli 2000 euroa kk. Puolen vuoden kesätyö tavallaan. Mut sain käsityksen että hakevat jotain nuorta sinne eikä 50 vuotiasta. Olin samalla hautausmaalla töissä 15 vuotta sitten mutta nyt en kai kelpaa enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole osannut verkostoitua.

Vierailija
2/5 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkäävät, että sulla on parin kuukauden jälkeen polvet ja selkä sökönä ja olet loppukauden saikulla? Tämä ei ole mikään vitsi! Olen ikäisesi, ja kontannut vuosikaudet, ja tässä lasken entten tentten, että vieläkö polvet ja ranteet kestää yhden kesän. Paljon nuorempiakin hajoo joka kesä kesken kauden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä jo saatiin työntekijä hautausmaalle ja hakijoista ruuhkaa, mutta edelliskesänä oli tasan yksi hakija. Reilun 10 000 asukkaan kaupunki.

Vierailija
4/5 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole varmasti paikat kipeet. Olen raksatöitäkin tehnyt seurakunnalle. Vissiin ei kesätyöhön haluta vanhoja miehiä. Työ olisi alkanut huhtikuussa, nurmikon leikuuta, hautojen hoitoa, haravointia hautausmaalla semmosta hommaa se olisi.

Vierailija
5/5 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole osannut verkostoitua.

Mitä ihmettä tämä verkostoitumis vimma on, kaikilla niitä ei edes synny pitkissä työsuhteissa, osa vaihtanut työpaikkaa ja asuinpaikka, osa kuollut ja jäänyt eläkkeelle, ei heitä kiinnosta henkilö jostain menneisyydestä ja sen työllistyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi