Mä niin rakastan kevättä
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jeeeeeeeeeee.
Minä en.
Ei kaikki tykkää eikä se edes kaikille sovi. Äitini sai aina psykoosit keväisin.ap
Saan kevättalvella migreenikohtauksen (ilmeisesti valon tai lämmön määrä lisääntyy niin äkkiä, et pää ei sitä "käsitä"). Sen jälkeen tulee kevätmasennus vaikka luonto alkaa "kukkimaan".
Tuo menee sitten ohi siinä n. viikko tai 2 ennen Juhannusta. Silloin olen, tai koen olevani sitä "parasta seuraa".
Niin minäkin. Kevät on siksikin parasta koska parhain aika eli kesä on vielä edessäpäin :)
Vierailija kirjoitti:
Saan kevättalvella migreenikohtauksen (ilmeisesti valon tai lämmön määrä lisääntyy niin äkkiä, et pää ei sitä "käsitä"). Sen jälkeen tulee kevätmasennus vaikka luonto alkaa "kukkimaan".
Tuo menee sitten ohi siinä n. viikko tai 2 ennen Juhannusta. Silloin olen, tai koen olevani sitä "parasta seuraa".
Opettele kirjoittamaan.
Mulla alkaa kuristus ja puristus, kun kevät alkaa. Kauniin keväisenä päivänä kuoli tyttöni.
Vierailija kirjoitti:
Eli on edes yksi asia hyvin?
Tottakai on.
Toisessa ketjussa väität, että on ihan kamala olo. Miten tämäkin nyt pitäisi taas ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeeeeeeeeee.
Minä en.
Ei kaikki tykkää eikä se edes kaikille sovi. Äitini sai aina psykoosit keväisin.ap
Siksikö tykkäät keväästä?
Kiima alkaa lisääntyä kun seksihelteet on jo nurkantakana
Valishan se tämä(kin), jiiihaaa!!
Mulle rakkaita ovat kevät, kesä, syksy, talvi. Jos ei olisi niin muuttaisin pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeeeeeeeeee.
Minä en.
Siksikö tykkäät keväästä?
??
Jeeeeeeeeeee.
Minä en.