avioliitto ja fuckbuddy...?
Kommentit (27)
Aluksi oli kivaa ja jännittävää, mutta loppu olikin sitten kaikkea muuta.
Tunteet tulee kuitenkin naisilla vastaan ja omatuntokolkuttaa, joten se siitä leikistä. Ja jos mies ei hyväky on vaarana menettää se ihan perhe joka sinulla jo on, oletko valmis menettämään sen jos mies saa tietää (joko kerrot itse tai jäät kiinni).
Itse kerroin ja meinasin menettää koko perheidyllin, joten en voi kenellekkään suositella. Tietysti jos miehellä ei ole mitään väliä. Kyllähän hormonit herää ja itse piristyy tuollaisesta suhteesta, sitä on kuin toinen nainen... Mutta voin kertoa että tuon koittelumuksen jälkeen omakin parisuhde vihdoin ja viimein pareni, myös seksi sen myötä, mutta itse en enää ottaisi moista riskiä.
...voiko OIKEASTI toimia?
Siis olla naimisissa toisen kanssa ja pitää fuckbuddya?
Olen harkinnut... Naapuri on niin hot ;-)
Niinpä... en panisi pahakseni... ;-)
t: ap
goottijätkä duunissa.
meillä aletaan nyt syömään kalaa.
se kattokin mua niin ihanasti. teki mieli sanoa sille että se on aivan ihastuttava
ja sitten kun teidän lapset kasvaa isommiksi niin ottaka ihmeessä nekin mukaan teidän mukaviin kimppa leikkeihin.
Kyse on vain minusta ja naapurin ukosta ;-)
t:ap
mä jätän perheeni sen takia kun tää on AITOA RAKKAUTTA ja vaikka illalla sillä on jo toinen kierroksessa
Heti ollaan ehdottamassa, että otetaan miehet ja lapsetkin sänkyleikkeihin mukaan... outoja ootte. Ahdasmielisiäkin ehkä.
Uutinen: iso osa aikuisväestöstä harrastaa seksileikkejä. On erilaisia välineitä ja kimppaakin. Meillä ajatus fuckbuddyni tyttöystävästä kolmantena pyöränä on nimenomaan vain sitä, ajatus. Minun miestäni saatikka lapsiani emme ole aikeissa ottaa petiin mukaan.
Ja mitä rakkauteen tulee, se ei liity seksiin mitenkään. En kuuna päivänä jättäisi miestäni ja perhettäni fuckbuddyn vuoksi!
Moni on näköjään edelleen rajoittunut siihen ajatusmaailmaan, että mies ja nainen menevät naimisiin ja ovat yhdessä aina ja iankaikkisesti, harrastaen seksiä vain toistensa kanssa, mieluiten lähetyssaarnaaja-asennossa hämärässä peiton alla. Ei se oikeasti mene niin. Erittäin suuri prosentti naimisissa olevista ihmisistä makaa jossain vaiheessa liittoa myös muun kuin puolisonsa kanssa, johan sen kertoo tutkimuksetkin. Ja monella, kuten minulla, on puolisonsa lupa käydä vieraissa. Avioliittomme perustuu nykyään ihan muuhun kuin seksiin, ja on erittäin toimiva liitto verrattuna monen ns. perinteiseen liiton malliin, jossa toinen osapuoli pihtaa ja toinen kärvistelee seksuaalisesti turhautuneena.
T: 2, 5
tyttökaveri touhuistanne? Jos ei niin toivon todella että joku kertoisi ja tyttökaveri voisi sitten miettiä mitä tekee asian suhteen.
Minun puolisoni ei halua. Minä olen meistä seksuaalisesti aktiivisempi ja kokeilunhaluisempi. Sehän onkin syy sille, että minulla ylipäänsä on fuckbuddy.
T: 2, 5 ja mitä vielä
ollut mukavampaa vain viettää villiä seksintäytteistä sinkkuelämää?
Mieheni on ihana puoliso ja ihana isä. Hän on mukava, huumorintajuinen, turvallinen, fiksu, paras ystäväni. Rakastan kyllä häntä, mutta en juuri himoitse häntä. Suhteemme alussa meillä oli seksiä tarpeeksi, mutta esikoisen synnyttyä se laantui. Miehelle riittää kerran kuussa korkeintaan, minulle ei. Siksi meillä on tällainen järjestely, joka toimii meillä hyvin.
Ei seksi ole elämäni tärkein asia, vaikka tästä keskustelusta varmaan saakin sellaisen käsityksen. Seksi on tärkeää, mutta ei tärkeämpää kuin esim. lapseni.
T: 2, 5, jne
Vierailija:
ollut mukavampaa vain viettää villiä seksintäytteistä sinkkuelämää?
En usko, että he koskaan saavat tietää. Miksi saisivatkaan? Vanhemmilla on oikeus myös yksityiselämään. Itse en ainakaan tiedä, miten usein ja millaista seksiä vanhemmillani on, enkä sitä onko heillä ollut joskus liiton ulkopuolisia suhteita. Asia ei minulle kuulu.
T: 2, 5 jne
lapsellesi suhteestasi,,,tai ehkä se olisi ihan oikein
Voitko miehellesi sanoa että heippa mä lähden nyt naimaan tuun tunninpäästä voin käydä kaupassa samalla kun tuun tarvitko mitään?
OOt rakas ja ihan lähden nyt!!!
Lapset on vielä niin pieniä, että murrosikään on aikaa. Tuskin fuckbuddy on silloin enää edes kuvioissa mukana.
Mieheni tietää asiasta, mutta en kyllä koskaan huikkaa lähtiessäni että menen panolle, nähdään taas! Tapaan fuckbuddyani lähinnä silloin, kun menen viihteelle, tai silloin kun mies on lasten kanssa viettämässä viikonloppua vanhemmillaan.
T: 2, 5 ja miljoona muuta nroa
P.S. En ole lihava av-mamma, vaan hoikka sellainen. Saanko käyttää englanninkielistä termiä?
pelehdit siellä täälä kun et oo onnistunut saamaan sitä unelmien miestä itselles,mitä jotkut kuule ovat saaneet : ))) Ei tartte tollasia leikkikaluja kun on saanut miehen missä on kaikki mitä haluaa ja kenen kans voi olla välillä tylsää välillä ei niin tylsää -- eli 2 SÄÄLITTÄVÄ!
Nauttikaa niin kauan kuin sitä kestää. Fuckbuddy saattaa jonain päivänä kyllästyä, oma mies loukkaantua, tai ihan vaan itse ruveta oksettamaan se että on halvalla pantavana. Niin no toisaalta, saahan sitä elämästä nauttia, kunhan ei tee sitä toisten kustannuksella... koska se on tuskin sen arvoista kun kiima hälvenee.