Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätetty ja petetty

Vierailija
25.01.2026 |

Seurustelimme mieheni kanssa 9 vuotta, josta noin 5 vuotta asuttiin yhdessä. Viime syksynä mieheni alkoi puhumaan, että miettii eroa. Mitään selkeää syytä tälle ei ollut. Halusi keskittyä itseensä ja harrastuksiinsa, sekä lopettaa alkoholin käytön kokonaan. Ihmettelin tuolloin miten minä olin näille asioille este, kun mies oli hyvin paljon harrastanut aina suhteemme aikana ja minä ollut hänen tukenaan. Ajattelin että hänellä on nyt jokin kriisi itsensä kanssa, koska mielestäni suhteemme oli hyvä. Ajattelin että, kyllä tämä menee ohi ja tästä selvitään. Meillä oli ihan loppuun asti paljon läheisyyttä ja seksiäkin ja meillä oli hauskaa yhdessä. 

Jouluna mies alkoi juoda ja jäi kiinni pettämisestä. Minulle myös selvisi että oli saman naisen kanssa viestitellyt jo useamman kuukauden. Lähdin pois yhteisestä kodistamme heti, riitelimme paljon asiasta. Pienen hengähdystauon jälkeen olemme tavanneet, viettäneet yönkin yhdessä ja jutelleet asiasta. Hän ei osaa edelleenkään nimetä selkeää syytä mikä sai pohtimaan eroa, minussa ei kuulemma ole mitään vikaa ja viihtyy kanssani. Ei vain ole pystynyt antamaan samanlaista rakkautta minulle, kuin minä hänelle. Eikä halua tästä toisesta naisesta mitään vakavaa. Kysyin näkeekö hän että meistä voisi vielä joskus tulla jotain, ja voitaisiin tästä selvitä. Hän ei osaa vastata kuin, että ei tiedä mitä haluaa. Kerroin hänelle että, ehkä minun täytyy nyt kadota hänen elämästään, koska olen ollut aina saatavilla. Jos hän sitten ymmärtäisi mitä menettää ja mitä kaikkea hyvää meillä oli. Hän sanoi ettei sitäkään haluaisi. Tein kuitenkin nyt näin, estin hänet muutama päivä sitten someissa ym., puhelinnumeroa en ja pyysin että ottaa yhteyttä vasta kun tietää mitä haluaa minusta. 

Tuntuu ihan kauhealta ja on kova ikävä häntä, vaikka loukattu onkin. Mitä olette mieltä, ottaako hän vielä joskus yhteyttä minuun? Katuuko tekojaan, vai odotanko turhaan? Ja voiko tällaisesta vielä selvitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa se yhteyttä sitten kun sen toisen alan kanssa menee poikki koska silläkin naisella on tunteet eikä se niin ihmeellinen ollutkaan. Ja varmasti se näennäisesti katuu kun ryssi kummatkin hommat.

Keskity nyt itseesi äläkä mieti miestä, vaikka se vaikeaa onkin.

Vierailija
2/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Parempi sun on ilman pettäjää. Halaus täältä. Elämästäsi tulee vielä niin paljon parempaa ilman tuollaista narsistista sekoilijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli vaihtoikään.

Vierailija
4/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parasta sanoa se on moro ja näkemiin?

Vierailija
5/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sitten yhteyttä, kun muualta ei pillua tule.

Vierailija
6/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimit. Mieshän halusi erota. 

Vierailija
7/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotta ja tämä toinen nainen ei ole nuorempi. Oon myös aina saanu enemmän huomiota miehiltä, kun ex mies naisilta, niin tähän en ihan usko.

Vierailija
8/8 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kyseinen mies. Jos hän "ei tiedä mitä haluaa" niin se kertoo jo paljo.

Tätä samaa kaavaa on kuultu ennenkin. Kärsit vähemmistä sydänsuruista kun unohdat hänet nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi