Tuottaa suurta tyydytystä, kun vaaka näyttää viikko viikolta vähemmän
On laadultaan paljon parempaa mielihyvää, kuin se mitä herkuttelusta sai yleensä, eikä edes aina, pieneksi hetkeksi.
Kommentit (11)
Mahtavaa, tuli hyvä mieli sinun puolesta :) Odotan, että täälläkin vaaka alkaa pikkuhiljaa näyttää pienempiä lukemia.
Minulla lähti kolmessa kuukaudessa kymmenen kiloa, siihen se nyt sitten jumittui. Tarttis vissiin tehdä jotain.
Totta. Herkuttelusta saa tasan sen herkuttelun ajan mielihyvää, yleensä olo on sen jälkeen huono monta tuntia. Laihtuminen tuntuu hyvältä 24/7.
Samaa mieltä, itse olen juuri laihduttanut 50kg vähän yli kymmenessä kuukaudessa.
Luin juuri artikkelia Suurin pudottaja- ohjelmasta. Jotenkin surullista, että painonpudotuksesta tehdään tuollaista viihdettä. Itse ajattelen, että jos on hyvä ruokahalu, se on positiivinen asia. Pitäisi vaan osata valikoida, mitä suuhunsa pistää. Itselläni päinvastainen ongelma, ruokahalu häviää, mikään ei enää maistu niinkuin ennen. Huolestuneena seuraan, kun vaa;an lukemat menevät alaspäin, kohta alle 40 kg!
Lähtöpainoni oli normaalipainon ylärajalla, vähän yli siitä. Nyt se on palannut lähes siihen, mikä tavoitteenani oli. Kovin paljon alemmas en sitä lukemaa haluakaan, ettei kasvoista tule liian "kuivat" ja säilyy muodot oikeissa kohdissa.
ap
Itsellä taas tuottaa suurta tyydytystä kun paino nousee, kun käy 3-5 kertaa viikossa salilla. Lihakset kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, itse olen juuri laihduttanut 50kg vähän yli kymmenessä kuukaudessa.
Upea suoritus! Hyvä sinä! ap
Niin totta, paljon mukavampaa nähdä pienempiä numeroita vaa'alla eikä aina vain pankkitilillä. Ja mikä ihana fiilis, kun vanhat vaatteet alkaa mahtua päälle ja kaupassa voi käydä normaalikokoisten osastolla ostoksilla. Painoa tippunut vuoden aikana 22 kiloa, vielä on melkein saman verran matkaa normaalipainon keskivaiheille, mutta hyvässä vauhdissa kuitenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähti kolmessa kuukaudessa kymmenen kiloa, siihen se nyt sitten jumittui. Tarttis vissiin tehdä jotain.
Syö kunnolla parina päivänä, ruoansulatuksesi lähtee toimimaan nopeammin. Sitten jatkat taas dieettiä. Jos olet katsonut eri pikadieettejen viikko-ohjelmia, lähes kaikissa on kuurin loppupuolella syö mitä haluat -päivä. Esimerkkinä kaalisoppakuuri, lentoemäntädieetti ja sairaaladieetti.
Mutta silti av-mammalla yli 130 kiloa...