Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat antibioottikuurit

Vierailija
25.01.2026 |

Olen sairastanut useamman poskiontelontulehduksen viimeisen puolen vuoden aikana. Olen odotellut aina n. 2-4 viikkoa mutta tulehdus ei ole mennyt ohi ja olen joutunut aloittamaan antibiootin. Nyt olen jonossa tarkempiin tutkimuksiin ja mahdolliseen leikkaukseen ja neljäs AB-kuuri päällä puolen vuoden sisään. 
Olen tosi huolissani koska vatsani ei oikein kestä antibiootteja vaikka otan aina myös Precosan. 
Miten keho selviää näistä jatkuvista kuureista? Pitäisikö niiden syöminen vaan jättää ja antaa tilanteen mennä miten menee? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi selvittää juurisyy tulehduksille (Eläin)allergia, hometalo... kannattaa myös harrastaa liikuntaa terveenä sillä tasolla, että hengitystiet vahvistuu. Avantouinti parantaa vastustuskykyä.

Vierailija
2/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä syömättä. Tulehdus jyllää niin lähellä aivoja! Parempi että on ummetusta tai ripulia, kuin että tulehdus leviäää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin selvittää onko kotona sisäilmaongelmia, kuulostaa kovasti siltä, koska noi oireet eivät missään vaiheessa parane vaan uusi kuuri heti toisen perään. Lääkärit eivät kerro noista homeen aiheuttamista ongelmista. Kokemusta on. Lapsi sairasti kolme vuotta, lääkärit hoitivat mutta eivät ikinä etsineet ongelman syytä, ihmeparantuminen tapahtui kun muutettiin uuteen kotiin. 

Vierailija
4/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elintavat kunnossa ?

Vierailija
5/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ilm pääset tarkempiin tutkimuksiin!

Jokaisen ab-kuurin jälkeen kestää muutaman kuukauden, jopa puolisen vuotta, että suoliston tilanne takaisin suht normaali.

Itselläni tällä hetkellä ab-kuuri menossa vuosien tauon jälkeen ja vasta muutaman päivän kestänyt ja jo vatsa kipuilee ja on myös löysällä.

Popsin Gefilus strong-kapseleita ja Precosania ja silti vatsaoireita😩

Noita mainitsemiani kapseleita kannattaa muuten popsia ainakin pari viikkoa ab-kuurin loputtuakin! 

Vierailija
6/6 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi