Älkää kertoko kenellekään
... Mutta yritän saada kämppää toiselta paikkakunnalta ja muuton ajankohdaksi helmi-maaliskuun vaihteen. En ole kertonut kenellekään. Ensi viikko olis aikaa etsiä kämppä ja irtisanoa tämä.
Oon täällä totaalisen yksin, mulla on vain lapsuuden perhe, vanhempi löytänyt loppuelämän kumppanin ja sisar tehnyt uran ja perheen. Tuntuu, että porukka täällä lähinnä sääli, pitää mua pellenä tai yrittää hyväksikäyttää. "Kavereita" on, eli muutamia tuttuja, joista kuulee kun tarvitsevat jotain.
Ei töitä, harrastukset itsenäisiä.
Kun tein päätöksen muutosta, niin tuntui että joku rauha ja ehkä pieni ilokin syttyi. Kunpa asunto selviäisi.
Oon jo alkanut tekemään muuttosiivousta, karsimaan tavaraa ja myymään tai kierrättämään kaiken mahdollisen joutavan.
Mitäköhän tästä tulee?
Kommentit (11)
Jos tulee yksinäistä tai pakokauhu, niin voi aina tulla mammapalstalle 😊
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on siellä toisella paikkakunnalla?
Ei mitään vielä. Mutta täällä ei ole ollut vuosiin ja paikka ahdistaa. Joka ikinen aamu ja ilta.
Sama se on olla yksin vieraassa paikassa kuin tutussa. Tutusta tietää, että siitä ei tule mitään.
Ehkä siellä ois helpompi hengittää ja suhtautua tulevaisuuteen. Yritin kesällä jo itsemurhaa tässä kämpässä ja oon varma että tulen vielä yrittämään uudestaan jos en lähde ja muuta jotain. Tuntuu, että kuristuu. Pääseehän sieltä takaisinkin tähän tuttuun jos siltä tuntuu. Sit vaan on kokemusta rikkaampi ja tuntee itseään paremmin.
AP
Muutin hesasta maalle länsi suomeen. Paras tekoni koskaan. Maalla on halvempaa ja oma rauha. oma tupa ja oma lupa tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutin hesasta maalle länsi suomeen. Paras tekoni koskaan. Maalla on halvempaa ja oma rauha. oma tupa ja oma lupa tehdä mitä vaan.
Tottakai. Kun et ole paljasjalkainen, niin oli varmasti vaikeaa viihtyä muutenkin.
Kuka työttömälle kämpän vuokraa? Onko sulla rahaa takuuvuokraan ja muuttoon?
Äidille silti kiva soittaa jos elossa. Muutkin tekisi mielellään saman kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka työttömälle kämpän vuokraa? Onko sulla rahaa takuuvuokraan ja muuttoon?
Kuukauden takuuvuokran verran on aina säästössä. Itseasiassa siellä muualla isompi kämppä tulee halvemmaksi, vaikka tää on paljon pienempi kaupunki. Koitan tässä kaikkea saada myydyksi jos en saa ketään muuttoavuksi. Yleensä kinuan veljeä avuksi ja perhettä autetaan puolin ja toisin kyseenalaistamatta.
Miksi ei vuokraisi jos hoitaa raha-asiat mallikkaasti?
AP.
Kiitti muuten kivoista sanoista! :)
Hyvä siitä tulee 👍🏻 Löydät muuten töitäkin, tuli sellainen aavistus puolestasi. Onnea ja iloa matkaan, luota itseesi!