Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus antoi minulle tänään työohjeet tulevaisuuteen!

Vierailija
24.01.2026 |

sanoi että "seuraa sina Minua"

ei muuta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tarkennus oli että "kuuntele Minun ääntäni ja tottele sitä"

Vierailija
2/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä tarkempi oli että "paastoa vedellä 30-40 päivää ja odota vastausta, ja lähde pian Aasiaan ja unohda koko Suomi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten Jeesus sanoi että armonaika loppuu ihmiskunnalta pian. tulee antikristus, 3. temppeli, sota Suomeen ja ylöstempaus pian"

elikkä ei kannata maksaa kai enää velkoja pois vaan jätän ne maksamatta ja ulosottoon, koska pian ylösotto!

ap

Vierailija
4/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi että kannattaa nussia niin kauan kuin vielä seisoo. Suositteli myös naisen kakkoseen tutustumista.

Vierailija
5/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten Jeesus sanoi että armonaika loppuu ihmiskunnalta pian. tulee antikristus, 3. temppeli, sota Suomeen ja ylöstempaus pian"

elikkä ei kannata maksaa kai enää velkoja pois vaan jätän ne maksamatta ja ulosottoon, koska pian ylösotto!

ap

Eikös tuollainen velkojen hoitaminen ole varastamista? Kannattaako ennen ylösottoa paaduttaa itseään tuollaiseen?

Vierailija
6/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin Jeesus jotain ehdotteli, mutta en kuuntele juutalaisia kuin raha-asioissa.

Vierailija
7/7 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikös tuollainen velkojen hoitaminen ole varastamista? Kannattaako ennen ylösottoa paaduttaa itseään tuollaiseen?

no jos ei ole tuloja maksaa velkoja, niin en kai sille mitään voi. Kyllä Jeesus voi rahaa antaa tai työpaikan jos näkee niin että velatkin pitää maksaa! eikä kukaan ole ostanut asuntoani eikä moottoripyöriä vaikka ne on myynnissä. ei ole mun syytä, kaikki on sinun syytä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan