Mitä harrastuksia laitat CV:hen? Lasten kanssa ulkoilu? Kuntosali?
Mitä harrastuksia laitat CV:hen? Lasten kanssa ulkoilu? Kuntosali?
Laitoin itse, että käsityöt ja lenkkeily. Pitäiskö harrastuksia mainita ollenkaan CV:ssä?
Kommentit (13)
Ei pidä, elleivät liity olennaisesti haettavaan työhön tai osoita jotain tosi erityistä osaamista tai aktiivisuutta.
Voi mainita. Kuitenkin jos on kovin allerginen työyhteisö, niin kissan mainitseminen ei välttämättä ole hyvä juttu. Toisaalta jos siellä on paljon kissaihmisiä, niin ajattelevat sinun olevan hyvä tyyppi. Mutta jos on "vääränrotuinen" koira niin se on kuitenkin ongelma koiraihmisille työyhteisössä.
BASE-hyppy, vuorikiipeily ja luolasukellus
Jotain ympäripyörää, kuten "liikunta" tjsp.
Itsetyydytys kokovartalopeilin edessä.
En mitään, ei mahdu. CV:n pituus jo 2 sivua 10:n fontilla. Täynnä akateemisia koulutuksia, entisiä työpaikkoja, sekä suosittelijoiden nimiä ja yhteystietoja.
Räätälöin aina haettavan työpaikan mukaan. Röiukkoduuneihin laitan tyyliin miesburleski ja järjestötoiminta aseistakieltäytyjäliitossa. Eipä ole paljoa haastattelukutsuja tullut.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, ei mahdu. CV:n pituus jo 2 sivua 10:n fontilla. Täynnä akateemisia koulutuksia, entisiä työpaikkoja, sekä suosittelijoiden nimiä ja yhteystietoja.
Mun CV on hyvin lyhyt.
2007-2016 työpaikka A
2016- nykyhetki työpaikka B.
Loput sitten kaikenmaailman koulutuksia ym.
Lasten kanssa ulkoilu??
Onko tuo sinun mielestäsi oikeasti maininnan arvoinen asia?
En enää viime aikoina ole laittanut CV:hen. Hakemuksessa olen voinut mainita, jos harrastuksesta on hyötyä työnkuvan kannalta.
Filosofia, kirjallisuus ja ooppera