Mies on muuten täydellinen, mutta suunnittelee työkseen... videopelejä
Eikö diblomi-insinööri löytäisi jotain vähän "aikuisempaa" työtä?
N24
Kommentit (16)
Mies vaikuttaa autistiselta 🚩🚩🚩 Ei jatkoon!
Voihan diplomi-insinöörikin suunnitella tai ohjelmoida jotain pelejä.
Olisiko joku paalujen mitoittaminen mutavelliin miehekkäämpää ?
Dildonni-insinörttiä ei voi ottaa vaikka mikä olisi.
Eikö noilla pelifirmojen myynnillä ole tienattu ihan mukavasti?
Mulla ei muita ole ollutkaan. Paitsi yksi huumorintajuton ekonomi välissä, joka meni nopeasti vaihtoon.
Mikään ei voita teekkarihuumoria.
Joo. Aika säälittävä bisnes on. Erilaisia videpelejä pelaa vain muutama mijardia ihmistä ja bisneksen vuosikoko on luokkaa 400-500 miljardia vuosittain.
Mitä sil on väliä mitä tekee jos sillä elää. No mikä on palkka? Työ on varmaan kiinnostavaa.
Mikä päättää sen että on autisti? Se että on nörtti? Vai mikä.?
Mä varmaan myös oon sun mielestä autisti jos tykkään itsenäisestä työstä. Ny opiskellen it-alaa myös naisena. Saa käyttää ongelmanratkaisukykyä yms.
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
En voi.
Se hankkii tuosta ällöttävästä työstä 12000euroa/kk+ neljä kertaa/ vuosi bonuksen 10000euroa.
Itse elän tukien varassa.
Eihän hän sitten ole sinulle täydellinen mies.
Mutta toisaalta: jonkunhan ne pelit on suunniteltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
En voi.
Se hankkii tuosta ällöttävästä työstä 12000euroa/kk+ neljä kertaa/ vuosi bonuksen 10000euroa.
Mitä annettavaa sinulla on hänelle? Pillu?
EI kannata suunnitelal videopelejä vaan lautapelejä. Videopelit on järjestään paskaa. Kaikki hyvä ja niiden johdannaispelit tehtiin jo 90-luvulla tai vähän tuon ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
En voi.
Mitä annettavaa sinulla on hänelle? Pillu?
Niin on, mutta sekin on aika pieni.
Mutta haenkin tässä sitä tasa-arvoa. Ei voi mennä niin, että toisella on paljon rahaa ja toinen joutuu kituuttamaan sosiaaliturvan varassa.
Jos mainitsen hänelle asiasta, niin hän käskee menemään töihin.
Enhän minä voi, koska nukun normaalisti kello 14.00 asti. Illat- ja yöt tuijotan Netflixiä.
Eli, missähän välissä tässä töihin ehtisi. Oletko tyhmä vai persu? Ehkä tuolla päättelykyvyllä molempia.
Miten sun provot on näin väsyneitä jo tähän aikaan illasta. Alkaako ite lipsumaan?