Voiko tähän aikaan illasta vielä tehdä lämpimät voikkarit Airfryerissa?
Kommentit (21)
Mä teen huomen pitsaa. Väännän itte pohjan.
No ei voi ! Heitä roskiiin se helvetin airfryer kun se tuntuu olevan koko elämäsi
Ihanat voikkuleipäset ja Airissa!!
Tähän aikaan voi käydä ulkona syömässä. Miksi ei söisi kotonakin?
No ei voi ! Heitä helvetti roskikseen se airfryerisi kun siitä on tullut pakkomielle lässyttää palstalla ! Poista vaan kommenttini niin laitan uuden saatanan ääliö !
Ihanat voikkuleipäset! Aina voi tehä.
Vituttaa kun jotkut vanhukset tai keski-ikäiset sitovat syömisen kellonaikaan. Ei voi syödä enää lämmintä ruokaa/iltapalaa klo 20 jälkeen. Minusta on ihan sama vaikka syödä lämmintä ruokaa klo 22. Minusta se on tyhmempää, jos on pakko syödä lounas jo klo 10. Siihen aikaan itse nukkuisin vielä jos voisin.
Turhia hiilareita, ei kannata syödä mitään enää näin myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Voi, saatanan hyvä idea. Tonnikala ja tomaatti + mozzarellaa.....ja tää lähti..
Saanks mää tulla kuunteleen?
Voikkuritkin menee mutta.
Mä teen Maggisbeggiksiä Airflyerissä. Namskis
Nyt piippas Airi. Herkutteleen😋😋😋🥪🥪🥪
Vierailija kirjoitti:
Turhia hiilareita, ei kannata syödä mitään enää näin myöhään.
Joko söit Iltaproteiinisi. PROTSKUA.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun jotkut vanhukset tai keski-ikäiset sitovat syömisen kellonaikaan. Ei voi syödä enää lämmintä ruokaa/iltapalaa klo 20 jälkeen. Minusta on ihan sama vaikka syödä lämmintä ruokaa klo 22. Minusta se on tyhmempää, jos on pakko syödä lounas jo klo 10. Siihen aikaan itse nukkuisin vielä jos voisin.
EIPÄS! Mää oon 62-v. ja paistelen piffejä keskellä yötä jos kiinnostaa...Eilenkin (Tai oikeestaan tänään.) söin lämpimän ruuan kelli yks yöllä...
Voi, saatanan hyvä idea. Tonnikala ja tomaatti + mozzarellaa.....ja tää lähti..