Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perskule. Olen rakastunut! =(

Vierailija
27.04.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on joku varattu mies :(

Vierailija
2/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaan olevani totaalisen koukussa. Ajattelen häntä päivin ja öin. Hän on ihana <3 Helvetin helvetti. Pitikin sattua!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei noille kemioille voi mitään. Ei voi.

En ole antanut pikkurilliä, mutta se vei koko käden. Saakeli.

Vierailija
4/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin löysin sen elämäni miehen, vaik koskaan en tunnustanut edes olevani häneen ihastunut

Vierailija
5/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää minusta ja minä hänestä. Tää mies on joskus aikoja sitten vitsinä (?) heittänyt, että jos minä alan kunnon suhteeseen hänen kanssaan niin hän unohtaa tämän toisen (ja tämä nainen kertoi saman minulle, mies oli hänellekin sanonut että hän jää jos minä alan vakavaan suhteeseen), mutta mitä minä pölvästi teen? Sanon, etten halua kuullakaan mistään vakavista suhteista, hän on vain minun fuckbuddyni. Ja tässä sitä nyt ollaan. Rakastuneena. Höh.

Ap

Vierailija:

että se on joku varattu mies :(

Vierailija
6/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija:

Kun ei noille kemioille voi mitään. Ei voi.

En ole antanut pikkurilliä, mutta se vei koko käden. Saakeli.

Vierailija
7/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that, eikä siitä seurannut muuta kuin tuskaa plus ihana lapsi. Ei se kuitenkaan kestäisi. Mun suunnitelma oli vain tapailla, pitää hauskaa ja sekstailla ilman suuria tunteita. Helevetti.

Ap

Vierailija:

Niin mäkin löysin sen elämäni miehen, vaik koskaan en tunnustanut edes olevani häneen ihastunut

Vierailija
8/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kannattaa ryhtyä suhteeseen.

Vierailija
9/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua mitään vakavempaa, ennenkuin satutat tätä fuckbuddyä liikaa...

Vierailija
10/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt mihinkään leikkiin vaikka kemiaa on vaikka mihin räjähdykseen.

Ei mitään ole tapahtunut, eikä varmaankaan tapahdu. Luulen hänen tuntevan samoin, ei siitä tunteesta voi erehtyä. Taivas että tänäänkin sain taistella etten hyökännyt tuon miehen kimppuun. Kun vain katsoinkin häntä, olisin halunnut mennä syliin istumaan ja suudella häntä kiihkeästi...

Oli kauheaa olla kahdestaan hississä, tuijotimme toisiamme ja olimme hiljaa. Kunnes mies sanoi: " Emmekös me ole aina käyttäytyneet käyttäytymissääntöjen mukaan?" Huh, vastasin että kyllä.

Olemme molemmat perheellisiä ja emme ole koskeneet toisiimme. Mutta hitto soikoon kun sille KEMIALLE EI VOI MITÄÄN!!!!!

3

Vierailija
11/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi joskus se puhuu yleisellä tasolla siitä, miten suhde voi ensin olla kaveruus- ja seksisuhde ja sitten kun aika on parantanut entiset haavat niin se voi muuttua rakkaussuhteeksi. Ja puhuu yleisellä tasolla siitä, miten hän olisi valmis isäpuolen rooliin jos sellainen tilanne tulee. Kehuu mua maasta taivaisiin, ei siis sänkytaitojani (no joo niitäkin) vaan luonnetta, älyä, ulkonäköä, huumorintajua. Usein soittelee tai tekstaa kysyäkseen mitä kuuluu, esimerkiksi kun lapsi oli kipeänä niin soitti ja kysyi miten mä jaksan, oonko ihan loppu jne. On jaksanut kuunnella mun itkut paskan exän toilailuiden takia ja ollut olkapäänä jota vasten itkeä. Ei meidän suhde pelkkää seksiä oo koskaan ollut, oikeastaan.

Ja seuraavassa hetkessä se kertoo että on menossa tyttöystävänsä kanssa pidennetylle viikonlopulle Lontooseen katsomaan jotain vidun konserttia.

En tiedä onko sillä tunteita mua kohtaan vai ei. Ehkä. En kehtaa kyllä kysyä. Miltä noi mun kertomat jutut teistä vaikuttaa, on tunteita tai ei?

Ap

Vierailija
12/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään myös sitä, että jos alan todelliseen seurustelusuhteeseen hänen kanssaan, niin jokin menee pieleen ja menetän hänen ystävyytensä ja saan siipeeni taas kerran.

Kai mä vaan uskottelen etten halua mitään vakavampaa, kun pelkään ettei sekään halua, tai jotain.

Ap

Vierailija:

Jos et halua mitään vakavempaa, ennenkuin satutat tätä fuckbuddyä liikaa...

Vierailija
13/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää mikä mun ja tän miehen suhteen laatu on. Hän sanoo, että he ei ole koskaan aikeissa muuttaa yhteen tai mennä naimisiin tms. He tapailee, sekstailee (tieto siitä sattuu kieltämättä) mutta siinä se. Nainen tapailee useita muitakin. Vaikea selittää sitä asiaa jos ei tunne molempia osapuolia. Tältä naiselta sain ekan kerran vihjeen siitä, että mies olisi valmis johonkin vakavampaankin mun kanssa. Tai sitten se vaan valehteli.... mies kyllä itsekin sanoi kun kysyin onko totta että onhan se, mutta väänsi sen ikäänkuin vitsiksi. Ääh, mä alan olla jo ihan sekaisin, en pian enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, ja mitkä asiat vaan tulkitsen sellaisiksi kuin itse haluan ne nähdä.

Ap

Vierailija:

Vai että avoin suhde? Kuulostaa varsin epäilyttävältä

tuskin kannattaa ryhtyä suhteeseen.

Vierailija
14/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ratkaisuni oli olla avoin miehelle. Kerroin hänelle tunteistani, ja toiveistani sen suhteen että meistä voisi tulla jotain muutakin kuin vain seksikumppanit. Hän sanoi, hetken hiljaisuuden jälkeen, että olen todella mukava ja ihana tyttö (hän on minua 13 vuotta vanhempi, ja ehkä siksi tytötteli, en ole teini vaan 24-vuotias) mutta hän ei halua kanssani seurustelusuhdetta.

Sydän meni pirstaleiksi, hetkeksi. Mutta siitä suosta noustiin. Emme ole enää tekemisissä. Silti en kadu sitä, että selvitin asian, muuten olisin voinut elää vuosia toivoen jotain enemmän.

Vierailija
15/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esimerkiksi joskus se puhuu yleisellä tasolla siitä, miten suhde voi ensin olla kaveruus- ja seksisuhde ja sitten kun aika on parantanut entiset haavat niin se voi muuttua rakkaussuhteeksi. Ja puhuu yleisellä tasolla siitä, miten hän olisi valmis isäpuolen rooliin jos sellainen tilanne tulee. Kehuu mua maasta taivaisiin, ei siis sänkytaitojani (no joo niitäkin) vaan luonnetta, älyä, ulkonäköä, huumorintajua. Usein soittelee tai tekstaa kysyäkseen mitä kuuluu, esimerkiksi kun lapsi oli kipeänä niin soitti ja kysyi miten mä jaksan, oonko ihan loppu jne. On jaksanut kuunnella mun itkut paskan exän toilailuiden takia ja ollut olkapäänä jota vasten itkeä. Ei meidän suhde pelkkää seksiä oo koskaan ollut, oikeastaan.

Ja seuraavassa hetkessä se kertoo että on menossa tyttöystävänsä kanssa pidennetylle viikonlopulle Lontooseen katsomaan jotain vidun konserttia.

En tiedä onko sillä tunteita mua kohtaan vai ei. Ehkä. En kehtaa kyllä kysyä. Miltä noi mun kertomat jutut teistä vaikuttaa, on tunteita tai ei?

Ap

Vierailija
16/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietäis vähän, kuvittelenko vaan vai ajatteleeko muutkin samoin, ennen kun nolaan itseni täysin.

Ap

Vierailija
17/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain rohkeasti suhteeseen. Nauti ja rakasta!

Vierailija
18/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei R-A-K-K-A-U-T-T-A

Vierailija
19/19 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä