70-80-luvuilla syntyneet naiset: olitteko nuoruudessanne koskaan ihastuneita yhteenkään skinipoikaan/-mieheen?
Kommentit (37)
En. En ole ikinä pitänyt tyhmistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tädit varoittelivat menemästä lähelle Lepakkoa, koska siellä oli skinit vastaan somalit tappeluita. Skinejä saattoi nähdä jossain Vantaan Saviossa tai Korsossa, jos niille kulmille eksyi.
Tää oli kyllä 90-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo oli todella yleistä, vähän sellainen "vaiettu salaisuus"
-N49
Eikä ollut.
N46
Vierailija kirjoitti:
-N49
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä tuollainen tervehenkinen isänmaallisuus on aina meihin naisiin iskenyt
-N51
En todellakaan, kiersin jo silloin kaukaa tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N49
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä tuollainen tervehenkinen isänmaallisuus on aina meihin naisiin iskenyt
-N51
Eikä ole. Tai sitten olette noiden skinien tasoisia vähä-älyisiä luusereita.
N46
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä maalla mitään oikeita skinejä koskaan ollut, ehkä jotain wannabe-skinejä jotka kuvittelivat olevansa jotain pelottavia kapinallisia tai jotain.
:D
En muista yhtäkään nähneeni silloin. En olisi seurustellut, vaikka kiinni olisin saanut.
Ysärillä niitä näki kaupunkikuvassa. Niistä tehtiin dokumenttia ja Joensuukin sai kyseenalaisen maineen skinien mekkana. Oli Hakunilan skinitappelut jne.
Mä olin kasarilla ja tänäkin päivänä pitkän mies tukan ystävä. Mitä pidempi sitä parempi.
Kasarilla osa Tampereen heviväestöstä pärähti Kellopeliappelsiiniin siinä määrin, että kulkivat hetken aikaa valkoiset piukat housut jalassa ja mustissa maihareissa - varakkaammat hankki knallin. Ei niinkään ideologia, vaan muoti.
Sitten 2000 luvulla alkoi olemaan näitä ska henkisiä skinheadeja (workingclass). Semmoisen kanssa olisi voinutkin seurustella.
En 74 syntynyt, mutta olihan noilla kaljupäillä tyttöjä. Kulkivat isolla porukalla, hieman pelotti nuorena tyttönä kun tulivat vastaan.
En todellakaan. Ensinnäkin oli, ja luojan kiitos on yhä, aivan marginaalinen porukka. Eikä mua silloinkaan vetäneet puoleensa väkivaltaiset, päihdeongelmaiset erityiset oppijat.
En tietenkään. Pilottijengit oli pelottavia. Jos sellainen tuli vastaan, vaihdoin toiselle puolelle katua. Hkissä asuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N49
-N51
Sä olet persumies.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N49
-N51
Sä olet persumies.
N50
Väärin meni
Meidän koulun kaikki skinit oli tarkkailuluokalla. Erittäin outoa ja oudon näköistä porukkaa, joten lähinnä kiersin kaukaa.
Mietin sieluni silmilläni miten esteettinen ja militaristinen näky olisi megatiukat ihoanuolevat citycamo leggingsit naisella ja mustat kiiltävät nahkakorkobuutsit. Tiukka nahkarotsi ja antava mega-aukko tisseille. Kop kop kop hän kävelisi kuningattarellisesti keinuttaen lantiotaan puolelta toiselle matkalla antamaan rangaistusta.
Mä olen syntynyt -79 enkä todellakaan ollut ihastunut tuollaisiin tyhmiin sekopäihin. Vastenmielisiä tyyppejä.