Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-80-luvuilla syntyneet naiset: olitteko nuoruudessanne koskaan ihastuneita yhteenkään skinipoikaan/-mieheen?

Vierailija
21.01.2026 |

Skinareita kuitenkin oli teidän nuoruudessanne.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt -79 enkä todellakaan ollut ihastunut tuollaisiin tyhmiin sekopäihin. Vastenmielisiä tyyppejä.

Vierailija
22/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole ikinä pitänyt tyhmistä miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tädit varoittelivat menemästä lähelle Lepakkoa, koska siellä oli skinit vastaan somalit tappeluita. Skinejä saattoi nähdä jossain Vantaan Saviossa tai Korsossa, jos niille kulmille eksyi. 

Tää oli kyllä 90-lukua.

Vierailija
24/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo oli todella yleistä, vähän sellainen "vaiettu salaisuus"

-N49

Eikä ollut.

N46

Vierailija
25/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-N49

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä tuollainen tervehenkinen isänmaallisuus on aina meihin naisiin iskenyt

-N51

Vierailija
26/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kiersin jo silloin kaukaa tuollaiset.

Vierailija
27/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N49

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä tuollainen tervehenkinen isänmaallisuus on aina meihin naisiin iskenyt

-N51

Eikä ole. Tai sitten olette noiden skinien tasoisia vähä-älyisiä luusereita.

N46

Vierailija
28/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä maalla mitään oikeita skinejä koskaan ollut, ehkä jotain wannabe-skinejä jotka kuvittelivat olevansa jotain pelottavia kapinallisia tai jotain.

:D

Vierailija
29/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtäkään nähneeni silloin. En olisi seurustellut, vaikka kiinni olisin saanut.

Ysärillä niitä näki kaupunkikuvassa. Niistä tehtiin dokumenttia ja Joensuukin sai kyseenalaisen maineen skinien mekkana. Oli Hakunilan skinitappelut jne.

Mä olin kasarilla ja tänäkin päivänä pitkän mies tukan ystävä. Mitä pidempi sitä parempi.

Kasarilla osa Tampereen heviväestöstä pärähti Kellopeliappelsiiniin siinä määrin, että kulkivat hetken aikaa valkoiset piukat housut jalassa ja mustissa maihareissa - varakkaammat hankki knallin. Ei niinkään ideologia, vaan muoti.

Sitten 2000 luvulla alkoi olemaan näitä ska henkisiä skinheadeja (workingclass). Semmoisen kanssa olisi voinutkin seurustella.

Vierailija
30/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
31/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 74 syntynyt, mutta olihan noilla kaljupäillä tyttöjä. Kulkivat isolla porukalla, hieman pelotti nuorena tyttönä kun tulivat vastaan. 

Vierailija
32/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ensinnäkin oli, ja luojan kiitos on yhä, aivan marginaalinen porukka. Eikä mua silloinkaan vetäneet puoleensa väkivaltaiset, päihdeongelmaiset erityiset oppijat. 

Vierailija
33/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Pilottijengit oli pelottavia. Jos sellainen tuli vastaan, vaihdoin toiselle puolelle katua. Hkissä asuin. 

Vierailija
34/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N49

-N51

Sä olet persumies.

N50

Vierailija
35/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N49

-N51

Sä olet persumies.

N50

Väärin meni

Vierailija
36/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulun kaikki skinit oli tarkkailuluokalla. Erittäin outoa ja oudon näköistä porukkaa, joten lähinnä kiersin kaukaa.

Vierailija
37/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sieluni silmilläni miten esteettinen ja militaristinen näky olisi megatiukat ihoanuolevat citycamo leggingsit naisella ja mustat kiiltävät nahkakorkobuutsit. Tiukka nahkarotsi ja antava mega-aukko tisseille. Kop kop kop hän kävelisi kuningattarellisesti keinuttaen lantiotaan puolelta toiselle matkalla antamaan rangaistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan